Giselle povesteste
"C-ce?"Am spus confuza si a lasat un oftat sa iasa.
"Nimic. E-eu-nimic."A spus si s-a ridicat de pe piatra.
"Nu, ai spus ca nu vrei sa fiu doar prietena ta. Amanunteste!" Am spus si si-a bagat mainile in buzunar.
"Nu era nimic. Eu doar-"
"Ma derutezi."Am spus continundau-i propozitia.
"Ai mai sugerat asta si inainte, dar mereu ai schimbat subiectul, iar eu m-am saturat de asta. Doar termina ce ai inceput si spune-mi ce simti." Am spus sigura, dar nestiind cum as putea raspunde daca nu stie ce simte.
M-am ridicat de pe piatra si am lasat ploverul sau sa cada peste mainile mele.
"Nu sunt pregatit sa iti spun ce simt...nici macar nu stiu ce simt."A spus ultima parte incet.
"Cum de nu stii ce simti?"Am intrebat si el a gesticulat prin jur.
"E ciudat, ok?" A zis si mi-am unit sprancenele.
"Nu sunt obisnuit sa fiu asaltat in modul asta. Daca imi place de cineva sau am sentimente pentru cineva, doar vreau sa ii spun asta si imi e indiferent daca ei nu simt la fel, dar nici macar nu iti pot descrie."A spus incercand sa gaseasca cuvintele potrivite pentru a-mi explica.
"De ce nu?"
"Pentru ca nu stiu cum sa exprim in cuvinte modul in care ma faci sa ma simt. Nu stiu daca este un sentiment de iubire sau e doar gelozia jumatate din timp." A spus si l-am privit confuza.
"Gelos pe ce?"Am intrebat. Taci, Giselle. Nu mai vorbi. Mi-am spus, dar este prea tarziu pentru asta.
"Jelos pe tot. Ma faci sa fiu asa de gelos si e asa de enervant prinzandu-ma ca ma port asa. Devin gelos de fiecare data cand faci un tip sa rada sau de fiecare data cand cineva te face sa razi asa de tare, ca si cum ar fi prima data cand iti spunem o gluma in persoana si nu te poti opri din ras. Devin gelos de fiecare data cand ma gandesc cat de mult e posibil sa nu ma placi. Sunt gelos pe modul tau de viata. Esti asa grijulie si cu capul pe umeri. Spui exact ce ai in minte si sunt gelos pe asta! Poate tu vezi ca pe un defect faptul ca nu vorbesti cu multi oameni, dar nu este. Asta te face unica si diferita de toti ceilalti si iubesc asta la tine. Sunt gelos pe cat de repede te plac "prietenii" mei, pentru ca nu ii vreau in aporpierea ta. Unii dintre ei ar putea vorbi cu presa si sa spuna ceva despre tine si nu vreau sa fi expusa stilului meu de viata, pentru ca al tau este asa de pur si inocent, chiar amuzant si distractiv, exact ca tine." A spus ramanand fara rasuflare, iar eu am ramas in fata lui socata.
"Si de ce se simte ca si cum nu ai fi gelos?"Am intrebat. La dracu Giselle. Opreste-te din intrebat.
"Nu am simtit niciodata asa ceva. Am fost indragostit, Giselle. Stiu cum se simte, dar e diferit. Nu vreau sa ma opresc din vorbit cu tine. M-am temut stiind ca as putea fi departe de tine pentru un weekend, asa ca ti-am implorat parintii sa te lase sa vii. Mereu am fost entiziasmat sa vin in LA si sa te vad pentru ca ma faci fericit. Pot rade, sa-mi fac parul si sa fiu eu insumi si este cel mai tare sentiment pentru ca multi oameni ma judeca constant pentru ca nu arat ca un zeu grec 24\7, dar tu nu. Imi reamintesti cat de mult contez si cat de important este sa ma iubesc si nu doar ca o aparenta fizica, ci interiorul. Totalmente, nu iti place sa ma vezi fumand. Niciunuia dintre prietenii mei nu le-a pasat, nici macar cand luam droguri grele. Am acest sentiment de fiecare data cand sumele tau apare pe ecranul telefonului, sa ma opresc din orice fac pentru ca nu pot astepta. Esti prima prioritate din viata mea. Sentimentul asta ma arde prin interior si nu stiu ce sa iti spun cand o simt. Ma sperie acest sentiment asa ca te ignor pentru cateva zile si urasc asta, pentru ca e o tortura." A spus, lasand totul sa iasa la iveala.
"Atunci nu ma ignora. Nici eu nu vreau." Am spus simplu si el a ramas nemiscat.
"Stii cat de mult ma urasc pentru sentimentele asteape care le am pentru tine? Nu sunt bun pentru tine. Sunt toxic. Ultima relatie pe care am avut-o nu s-a incheiat bine pentru ca nu am putut avea credinta si alte cateva chestii nu au mers. Nu as putea trai stiind ca te-am ranit. Stilul meu de viata, este, in general, toxic, industra asta te va rupe si te va face sa devi vulnerabila si mica si nu vreau asta pentru tine. Vreau sa mergi la facultate si sa-ti iei diploma. Vreau ca acesta frumustete, inteligenta si persoana asta minunata care esti azi sa se maturizeze si sa aibe un viitor stralucit, facand ceea ce ii place fara ca paparazii sa o enerveze la fiecare pas. Nu-ti pot recunoste nimic pentru ca meriti ceva mai bun decat mine." A spus si am ramas tacuta, digerand cuvintele sale.
"Cum s-a intamplat asta?" Am intrebat nestiind cum sa procesez ceea ce mi-a spus, iar el si-a pus mainile pe sapca.
"Cand nu am mai putut sa imi pun telefonul jos, nu m-am putut opri din a-ti trimite mesaje. Ti-am scris chiar si din baie, asa de mult nu pot suporta sa nu vorbesc cu tine." A spus, razand putin.
"E mai mult decat atractie fizica."A spus incet si am ramas muta.
"Esti tanara. Abia ai implinit 18 si ai asa de multe de vazut si nu vreau sa iti ruinez vreo sansa sau vis pe care il ai in nici un mod posibil. As putea spune ceva legat de varsta, dar la dracu, esti mult mai matura decat mine asa ca nu-mi pasa de un numar." A spus si am ras incet.
A zambit fals si si-a uitat in ochii mei. "Poti spune ca nu simti nimic pentru mine. Poti spune ca e doar un tren cu sentimente si ma poti numi un pervers pentru ca am sentimente pentru tine. Doar sa stiu daca nu-mi voi schimba sentimentele. Fii sincera." A spus anticipand si am inghitit in sec.
"Nu sunt gata pentru nimic. Ai dreptate, sunt matura pentru varsta mea, dar nu sunt experimentata in relatii. Nici macar nu am fost la o intalnire. Sunt speriata de gandul ca as putea avea sentimente pentru un personaj fictional dintr-o carte sau show, pentru ca ei ar putea sa nu aiba sentimente pentru mine. In plus, nu ca ar fi treaba mea, dar cum ramane cu Hailey? Ai sentimente si pentru ea? Nopatea trecuta o sarutai si inca imi spui lucrurile astea? Eu-eu.."Inainte sa mai pot spune ceva, s-a apropiat de mine. Ii pot simti respiratia pe pielea mea.
Intrebarea capitolului: Crezi ca lui Justin chiar ii pasa de Giselle?
Acum toata lumea e ceva de genul: pe bune? sfarsit? dar da. asta e tot capitolul. injurati autoarea oricinala :))))
ALERT SPOILER: Giselle o sa va enerveze putin, dar ii ok. pe mine m-a amuzat putin capitolul urmator.
CAPITOLUL E FUCKING NEEDITAT.
SORRY FOR MY MISTAKES!!!!!!
CITEȘTI
Texting|JB •Tradusă•
FanficJustin se îmbata pentru o noapte si trimite un mesaj către cineva care crede ca este fata pe care el a intalnit-o in club.. Se sfârșește prin a fi altcineva. Locul #13 in Altele- 05.11.2016 Locul #30 in Altele-17.12.2016 Locul #39 in Fanfiction-12...