Oh

1.3K 85 13
                                    

A/N: acest capitol va fi putin diferit. Va avea parti cu mesaje dar...Doar citeste. Sper sa va placa!


Giselle povesteste.

"Maaama" spun coborând scările spre bucătărie.

"Dulceata, ti-am spus de un milion de ori, daca te plictisești, iesi afara. Locuim in L.A. sunt sigura ca vei gasi ceva de facut." Spune ea aruncandu-mi o privire plictisită.

De ce trebuie sa fie ea o influnta atât de rea.  Mama mea nu crede ca merg destul timp afara deci de fiecare data cand ii spun ca sunt plictisită imi gaseste lucruri ilegale sau idei prostesti pe care sa le fac.

"Mă gândea sa ies astăzi. Iti pot conduce masina?" Întreb asezandu-ma pe scaun.

Ochii ei se măresc, iar pe fata ii apare un zâmbet larg. "Da poti, dar sa iei jeek-ul."Spune inmanandu-mi cheile.

Am zâmbit inapoi si am  fugit la mine in camera, mi-am luat o pereche de pantaloni, o bluză albă larga si jacheta mea de piele.

Stiu. Stiu. Fashion.

Mi-am luat ceasul si am iesit din casa.

Cel mai tare lucru legat de Crăciun sunt banii pe care ii obti si pe care iti poti lua mâncare.

Am condus prin Beverly Hills doar pentru amuzament si am gasit un restaurant italienesc destul de scump pe care mi-l pot permite.

Iubesc sa vin in acest loc deoarece ei ma uimesc cu adevarat. Nu imi plac rochiile, prefer sa merg in acest loc unde plătesc $25 pentru o salata si Dumnezeu stie cat iubesc felul in care ei ma servesc.

Am parcat langa valet  *tipul ala de la restaurant care tine cheile, nu stiu cum ii spune :)) * si am iesit afara din noul jeep al mamei. I-am dat cheile valetului, iar el mi-a aruncat un zâmbet.

"Masa pentru 1." Am spus zambind unei doamne imbracata intr-o rochie albă cu un sort negru.

Ochii ei m-au privit de sus pana jos.  "McDonlads este o strada mai jos, scumpo"  Spune si acum i-as rupe gura.

Am deschis portofelul si i-am arătat toti banii din el. "Ai dreptate, poate McDonalds ma vor primi" am spus privind-o cu ochii mari si buzele ei s-au unit.

"Scuzati-ma pentru comportament. Urmati-ma"  Imi spune mergând catre o masa pentru 2. I-am dat un zâmbet sarcastic si m-am asezat.

Am asteptat pentru comanda mea si mi-am scos telefonul scriindu-i lui Justin.

****mesaje*****

Ce faci?



Mănânc cina cu un prieten.





Oh,  Iti scriu mai tarziu.?



Nu.
Nu are atentia direcționată catre mine.

Te simti ingnorat? Lol.


Nu ar trebui sa imi vorbesti asa.


Cine stie? Ce mănânci?


Ebaldi... intr-un restaurant italian.



Lol  drăguț. Eu sunt in Beverly Hills.




Pe bune? Si eu sunt.


****mesaje terminate*****

M-am uitat in  jur si cineva mi-a adus comanda


****mesaje***


Ghici cine este in restaurantul in care sunt eu?



Cine?


Justin Bieber.

*a trimis o fotografie*

*mesaje terminate**

Sunt cam speriată. Si nu am idee de ce. Asteptam Sa incep sa plâng pentru el. Hm.

Am cerut mai multa apa si un ceai verde pentru masa mea.

Mi-am dat ochelarii de soare jos. M-am uitat din nou la Justin Bieber el m-a vazut si s-a uitat la mine muscandu-si buzele.

Buzele mele nu se simt prea confortanile. Aha acum imi amintesc de ce nu părăsesc casa niciodata.

Dintr-o data privirile noastre s-au întâlnit, iar el si-a mutat privirea spre iPhone 6 plus. .


*mesaje*



Asta e misto. Vei merge sa il întrebi daca face o poza sau orice altceva pentru o persoana faimoasa?

Nah.  Urăsc sa ma deranjez de la masa atunci cand mănânc. La multumesc cu uitatul la el ....Nu intr-un mod ciudat. Lol.


Drăguț sigur iti multumeste ca nu esti insistenta. Lol.


*****mesaje terminate****


Am chicotit si cand m-am uitat la Justin el mi-a zâmbit. I-am zâmbit inapoi, iar comnda mea a venit in urmatoarea secunda.

"Ceaiul dumneavoastra si apa." Imi spune punandu-le jos.

Nu am fost niciodata in acest restaurant si mi-a luat ceva pana sa gasesc baia.  Este un mic hol si stânga este baia băieților, iar in dreapta baia fetelor. Sunt foarte apropiate, iar daca o fata si un băiat ies in acelasi timp din baie pot intra unul in altul.
Nu aveau destul bani atunci cand
au facut restaurantul pentru a facut un hol mai mare?

Am intrat si mi-am facut nevoile. Cand am plecat Justin se uita la el intr-o ogilnda  chiar  in holul baii. Mi-a auzit pasi, iar atunci ochii lui i-au întâlnit pe ai mei.
Si-a dat jos sapca si si-a aranjat parul cu mana apoi si-a pus-o inapoi in cap.

"Scuza-ma" am incercat sa spun si am iesit pe hol si l-am auzit spunând "Uh, da" imediat ce am iesit.

Bine, zâmbetul sau e chiar frumos.

"Drăguți pantofi,  Am avut  unii la asemanatori ". Spune uitandu-se la cizmele mele.

M-am oprit si m-am uitat in oglinda lipindu-mi buzele.

M-am uitat în jos la picioarele lui si am vazut ca eram îmbrăcați asemănător. Am chicotit.

"Avem gusturi bune la pantofi"  Am spus adăugând un zâmbet ca te final.

"Nu iesi pe afara?" Intreaba dandu-mi un zâmbet.

Am zâmbit la el. " Sa fiu sinceră cu tine ma surprind pe mine. Sunt un fan." Spun asezandu-mi jacheta.

"Ei bine, multumesc."

Am zâmbit si am chicotit.

"Poți sa te întreb cum te cheamă?" Intreaba muscandu-si buza.

"Giselle." Răspund.

"Imi pare bine de cunostinta, Giselle." Spune cu un zâmbet larg.

"La fel. Sa ai o zi buna." Spun indereptandu-ma catre masa mea.

M-am asezat si am mâncat farfuria mea cu paste care tocmai a fost asezată pe masa.

Dupa mai bine de 20 de minute am mâncat si m-am uitat din nou la Justin care ma privea.
Am chicotit in sinea mea pentru ca el probabil nu a primit prea multa atentie din partea mea de cand ne-am întâlnit pe hol.

Dupa ce am terminat am chemat chelnerul pentru a îmi aduce nota de plată.

"Sunteti gata. Sa aveti o zi buna" spune uitandu-se plictisit la mine.

"Nu am platit" spun confuza.

" Bărbatul de la masa de acolo, domnul Bieber , m-a intrebat daca poate primi nota dumneavoastra. A spus sa il păstrez anonim, dar cred ca il cunoasteti." Spune apoi pleaca.



Vai de capul meu. Asta e cel mai lung capitol 😂😂😂.

Sper sa va placa.

Texting|JB •Tradusă•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum