Filme

1.3K 75 17
                                    

*Giselle povesteste*

Cat conduceam eu recunosteam străzile din apropierea Downtown LA. Este un cartier vag sa fiu sinceră. "Deci unde mergem?" Am spus ridicând din sprâncene.

"Actualmente suntem la un bloc distanta." A spus zambind. Am clătinat din cap si m-am uitat pe fereastra odată ce masina opreste. M-am uitat in sus si am văzut un semn mare cu "Staples Center Private Parking." Ma întorc la locul meu si ma uit la Justin, iar el imi zambeste.

"Credeam ca mergem sa vedem in film?" Am spus cand am iesit din SUV.

Am condua in arena si am mers prin mai multe holuri.

Am mers unde este curtea si m-am oprit atunci cand am ajuns.

Ochii mei s-au mărit si m-am întors la Justin.

"Ti-am spus ca mergeam la vedem un film." A spus si m-am uitat la ecranul urias.

"Nu trebuia sa inchiriezi un întreg loc pentru a ne uita la un film." Am spus uitandu-mă cu ochii largi la el.

"Nu-i mare treaba." Spune si isi bagă mâinile in buzunar. Mi-am scuturat capul cu neîncredere. 

"Poți vedea mai de aproape totul de aici."  Am spus uitandu-ma la toate scaunele.

"Asta este punctul meu de vedere in fiecare noapte cred." Spune si se uita în jos la pantofii lui.

"Este narcotic." Am spus simplu si el a ras.

"Deci......unde vrei sa stam?" Am spus zambind.

El a ras si m-a luat de mana ducandu-ma pana in fata ecranului.

Un cuplu s-a asezat pe canapeaua din spatele nostru. O canapea. Ca o canapea pe care o ai acasa. Mi-am inclinat capul si m-am uitat la el.

"Esti foarte ciudat dar nu ma supar." Am spus chicotind si m-am asezat pe canapea.



Un baiat apropiat varstei mele mergea evident in uniforma.  El cara un bol de snaksuri si arata ca si cum era pe cale sa cada. M-am ridicat si l-am ajutat luandu-i bauturile din maini si el mi-zambit. I-am zambit inapoi si am asezat bolul intre mine si Justin.

Justin s-a uitat la mine si apoi la baiat si eu m-am uitat de la el la baiat. Mi-am dat ochii peste cap si mi-am luat portofelul scotand 22$ si dandu-i  baiatului. Fata lui s-a luminat si mi-a multumit, am zambit inapoi si a plecat.

"Nu trebuia sa-i dai bacsis. Totul a fost platit in avans." A spus.

"El s-a luptat si ne-a adus asta de unul singur. Nu-mi pasa." Am spus asezandu-ma inapoi jos.

"Imi pare rau. Doar le-am spus sa ne aduca snaksuri in plus. Deci ar fi trebuit sa fie aici inaintea noastra." A spus dandu-si ochii peste cap.

"Pastreaza-ti calmul regina dramei. Este ok, pana la urma le avem." Am spus razand si am luat o gura de apa.

"...n-am fost un ticalos, nu-i asa?" A spus.

"Nu-ti cere scuze de la mine." Am dat din cap catre baiat mergand inapoi cand erau gata sa stinga luminle. 

Justin s-a ridicat si a mers catre tip sa isi ceara scuze. Nu am auzit multe dar am putut vedea o privire sincera pe fata lui. Baiatul a dat din cap si si-a scos telefonul. Justin l-a luat si a facut poze cu el si i-a dat o imbratisare tipului. 

"Toate bune?" Am spus luand un skittles.

A dat din cap si a zambit

Cand luminile s-au stins filmul a inceput si eu m-am asezat inapoi avand grija la Justin. LOL. Asta e nebunie. Cum e asta viata mea. Cum de e viata asta reala



Am ridicat din umeri si mi-am indrepata atentia catre ecran. 



"Michel B. Jordan este foarte bun." " am spus uitandu-ma la corpul bărbatului de pe ecran.

M-am uitat la Justin si l-am vazut dand din cap si odată ce a realizat ochii i s-au mărit si eu am izbucnit in ras.

"Pot sa recunosc bărbații frumosi." A spus aparandu-se. Am ridicat mâinile in sus in semn de predare si am incercat sa ma opresc din ras.

"Nu te inseli aici." Am spus si si-a acoperit fata cu palmele.

Ochii i se vedeau printre degetele despreunate  si a spus " Nu o vei lasa balta, nu-i asa?"  A spus si am ras scuturandu-mi capul.

La jumătatea filmului m-am întins sa iau pepene si Justin a facaut la fel. Mâinile noastre s-au întâlnit si ochii nostri au facut contat.

Am ranjit si am smuls  de la el.
"Asta  e ultima." A spus lund-l.

"L-am avut inaintea ta." Am spus ridicandu-ma in genunchi pe canapea pentru a ajunge la el. Justin l-a ridicat mai sus, asta cauzand caderea mea peste el.

Am spus un "ommph" si Justin a inceput sa rada hilar si m-am ridicat fluturând bomboanele in jurul lui.

"Câștigătorul este..... Giselle." Inainte sa pot termina le-a apucat, dar atunci punga cu bomboane s-a rupt, iar bomboanele s-au împrăștiat pe scaunele din data noastra.

Gura lui s-a mărit si eu mi-am acoperit-o pe a mea cu mâinile. Ne-am uitat unul la celalalt si am inceput sa râdem.

Justin a scos 100$  din portofel si i-a pus pe canapea dupa ce filmul s-a terminat.

"Asta este pentru dezastru."  A spus chicotind. Dupa ne-am ridicat si ne-am bucurat de timpul minunat pe care il aveam impreuna.

"Nu am facut niciodata/ Am facut." Justin a intrebat si am dat din cap.  "Te provoc Bieber."


Si eu dupa alți 1765788999276 ani :)))
Si eu va iub bai :)))

Promit ca maine mai pun unul sau doua, depinde daca mai citeste careva 

Texting|JB •Tradusă•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum