Camere

911 47 3
                                    

Giselle povesteste

"Am/n-am avut niciodata ecranul telefonului spart." Am spus

Justin a pus o fata amuzantă "ASTA-I CIUDAT" a spus tare si eu am ras.

"Am/n-am sărutat pe cineva de acelasi sex." A spus ranjind si mi-am dat ochii peste cap.

"Am. Am/n-"

"Ai sarutat o fata?" A spus cu un rânjet. Mi-am acoperit fata cu mâinile si am gemut.

"Sunt cam 2 ani de atunci si a fost un accident. Ea m-a sarutat si se intampla sa fie beata." Am spus ca si cum nu e mare chestie, iar Justin si-a muscat buza.

"Am/n-am fost arestat/ă."

" TE VOI GADILA PANA TE VOI SUFOCA" Tipa Justin si se ridica, iar eu ma ridic si fug.

"NU NE DORIM O A DOUA OARA " 
. Am continuat sa alerg pana cand mi-am simtit siretul sub picior si ochii mei s-au marit.

Mă asteptam sa cad, dar nu a fost asa rau pe cat imi imaginam. Am putut simti doua brate in jurul meu. Justin m-a prins.

Mi-am ridicat capul si m-am uitat la el si m-a privit zâmbind, apoi a ras

Brațele sale ma tin strâns si eu zâmbesc in tricoul sau.

"...ar trebui sa plecăm."Justin spune, iar eu am dat din cap zâmbind.

Odată ce am fost inapoi in masina lui Justin, mi-am luat telefonul si i-am scris.

Unde mergem?

...stam unul langa celalalt.

Apa e uda
Acum inapoi la intrebarea mea

E surpriza :)

Sunt rapita

Depinde
Vrei sa fii?

Doar azi
Da

Doamne
Nu eram gata sa te duc acasa.

***

"Plaja" am spus mergând prin nisip

Justin zâmbește, iar eu dau din umeri lundu-mi cizmele. Justin imi da niste papuci si ii iau generoasa.

"Vrei niste înghețată?" M-a întreba si am dat din cap zâmbind. A ras putin si am pornit catre micul stand. M-am uitat inapoi instiintandu-l pe Mikey  care statea pe o banca cu castile pornite.

Am mers catre stand si Justin m-a intrebat ce doresc. I-am spus bărbatului ce vreau, iar cand Justin a vorbit omul s-a fascinat. De abia si-a dat seama cine este Justin.

"Aici erai" spune dandu-ne comenzile noastre.

Justin i-a dat omului 50$ si i-a spus sa pastreze restul. Am zâmbit si am mers catre apa.

"Nu e cam frig pentru înot?" Am spus lasandu-mi picioarele pe nisip. Mi-am dat sandalele jos, decizand ca este mai bine sa merg fara ele, asa cum Justin a facut. Mi le ia din mana si imi apuca mana mea. Le arunca intr-o parte si continuam sa mergem bagandu-ne picioarele in nisipul ud.

"Stiu. Am vrut sa mergem undeva unde orasul sa nu ne poată captura." A spus uitandu-se la picioarele sale.

Am dat din cap si m-am uitat în sus văzând un bărbat la 20 de pasi depărtare de noi, de vreo 30 de ani care ne făcea poze.

Am înghițit in sec si Justin s-a uitat la mine apoi spre locul in care ma uit.

"Am vorbit prea devreme" spune intr-un suspin.

Texting|JB •Tradusă•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum