Inainte sa incepeti sa cititi, va rog sa treceti si pe la celelalte carti ale mele. In spercial la "Stockholm" va rog.
Capitol needitat.
Lectura placuta.
***
Giselle povesteste.
Odata aterizati in San Francisco, Justin avea deja SUV-ul pregatit pentru a ne lua.
A fost doar o chestie de moment inainte sa ajungem la un apartament cu adevarat mare.Un barbat de vreo 30 de ani ne-a deschis usa.
"Johny!" Justin spus lungind "y"-ul din numele lui. M-am uitat la Maejor si el a suierat. "Asta-i John, fondatorul a Shots App." A spus si am dat din cap.
"Intra, intra."Barbatul a spus entuziasmat. Am mers in spatele lui Justin si sunt socata sa vad cat de frumos este apartamentul. Are vedere la oras, ocean si Bay Bridge.
"Nu-i misto?" Maejor a intrebat si am dat din cap zambind.
Justin a mers in bucatarie unde mai multi oameni se afla si deja ma simt incomfortabil. Nu ca Maejor nu ar fi un tip tare, e doar ca nu ma simt ca si cum as apartine locului.
Suntem aici de 5 minute si cred ca deja l-amm pierdut pe Justin. Am oftat si mi-am unit buzele. Poate asta nu a fost cea mai buna idee.
Am mers catre bucatarie in spatele lui Maejor si amandoi am mers catre John.
"Hei, Maejor cum a fost zborul?"Barbatul intraba si Maejor ii raspunde scur "tare"
Am zambit si el mi-a zambit. "Sunt John." A spus dand mana cu mine.
"Giselle." Am spus scuturandu-i mana. El a dat din cap.
"Ai venit cu Justin, corect?" Ma intreaba.
Am dat din cap si i-am oferit un zambet fortat. "Vorbeste intotdeauna despre tine-"inainte ca John sa poata continua Justin a venit si si-a pus mana peste gura lui John.
"Giselle, ea e Hailey!" A spus si m-am intors vazand o fata de varsta mea, inalta, cam cu aceeasi inaltima cu a lui Justin sau putin mai inalta si foarte foarte draguta. Are parul blond in coada si o jacketa neagra si niste blugi strimti.
Ea si Justin probabil impart un dulap. Ma gandesc in gluma, odata el a purtat aceleasi lucruri, dar fara blugi strimti.
I-am zambit si am salutat-o:"Hei, sunt Giselle" Am spus fata el s-a luminat instant.
"Hei, sunt Hailey, imi pare bine sa te intalnesc in sfarsit." Spune scuturandu-mi capul.
Am zambit si am spus "Si mie". Si m-am uitat dupa Justin care vorbeste ceva cu John.
"Deci, cine-i gata pentru ceva bautura?"Un alt tip intreaba aducand cateva beri in fiecare mana.
A mers pana la noi si ne-a dat una, chiar daca eu am refuzat. Nu a inteles ideea si am luat sticla inainte sa imi alunece din mana si sa faca mizerie. Este evident putin beat asa ca nu am spus nimic si Justin ridica berea putin in aer inainte sa bea.
"Oh, Sammy." A spus razand.
M-am uitat in jur dupa Maejor si l-am vazut jucand un joc video. Justin vorbeste cu Haileysi John face glume, iar eu zambesc.
Nu vreau sa le intrerup discutia. Mi-am petrecut aproape ziua si noaptea in preajma lui Justin de cand ne-am intalnit. sunt sigura ca si-au dus dorul.
Am mers catre Maejor si m-am asezat langa el pe canapea.
"Nu esti bautoare?"M-a intrebat cand a vazut sticla plina cu bere pe masa.
CITEȘTI
Texting|JB •Tradusă•
FanficJustin se îmbata pentru o noapte si trimite un mesaj către cineva care crede ca este fata pe care el a intalnit-o in club.. Se sfârșește prin a fi altcineva. Locul #13 in Altele- 05.11.2016 Locul #30 in Altele-17.12.2016 Locul #39 in Fanfiction-12...