Giselle povesteste.
Să spun mai pe scrut, eu si Joe ne-am distrat.
Am luat un taxi spre un restaurant pentru pizza de langă un pilon, apoi am luat un alt taxi spre Podul Golden Gate si nu m-am mai simtit niciodată așa vie.
Iubesc orașele, dar le iubesc mai mult noaptea cand poți simți o briză plăcută si luminile frumoase ale orașului.
Eu si Joe am vorbit despre o grămadă de lucruri în călătoria noastră pe pod, ba chiar i-am dat șoferului o felie de pizza.
Am încheiat uitându-ne la răsărit pe podul Golden Gate. Sincer, a fost cea mai frumoasă vedere din lume.
''Ar trebui să ne întoarcem.''Joe a spus cu ochii aproape închiși, din m oment ce niciunul dintre noi nu a dormit, iar soarele este strălucitor.
Am oftat si mi-am lăsat capul pe umărul său. ''Multumesc pentru că mi-ai oferit o aventură. Dacă nu era pentru tine, m-as fi temut aseară.'' Am spus si el mi-a frecat gentil brațul.
Joe are 24 de ani si nu este nicidecum pervers. E un tip de treabă, cu o inimă mare si cred ca tocmai mi-am făcut un prieten.
''Nu-i nici o problema. Nu-mi amintesc când m-am mai distrat asa de tare. '' A spus.
''Stii că Justin nu este un tip rau. E chiar un bun prieten. E atat de prins în a vedea binele din persoane care se apropie de el încât are multe cunostinte si lasa pe cineva pe dinafară. Nu e o scuză pentru că te-a lăsat baltă, dar nu fi asa de dură cu el. Asta e viața lui, nu stie mai bine.'' A spus încercând să îmi explice cât de greu îi e lui Justin să își facă un prieten adevarat cu atatia falși în jur.
Am oftat si am dat din cap. ''Nu sunt supărată pe el că m-a lăsat baltă. M-am supărat pentru că mi-a cerut să mămarturisesc pentru a mă ignora, apoi. Dar am trecut peste. Totul se întâmplă cu un motiv si dacă Justin nu m-ar fi ignorat, noaptea trecută nu s-ar fi întâmplat.'' Am spus.
''Haide, te duc la un taxi.'' Joe a spus stând în fata me si asteptand să mă ridic. Am sarit in spatele lui si el a început să meargă.
O jumătate de oră mai târziu, eram în fata apartamentului lui John. E 7 dimineața. Văzând că John nu locuieste asa departe, ne-am oprit să bem o cafea, pentru că de ce nu?
Joe îmi spunea o glumă cu cioc cioc în timp ce mergeam spre intrearea în apartament.
Maejor stătea pe canapea cu capul în maini, iar cand ne-a vazut ochii sai s-au marit.
''Sfinte. Esti ok.'' A spus îmbrătisandu-mă. M-am uitat la el ciudat atunci cand s-a desprins din îmbrătisare si a început să se zgâiască la mine. ''Justin este în spate si va avea o cădere nervoasă daca nu mergi acolo în urmatoarele doua minute.''A spus si mi-am dat ochii peste cap.
Am iesit afară printr-o usă de sticlă si am inchis-o în urma mea. Justin stă aproape de margine cu o țigară in mana. Odata ce usa s-a închis, si-a întors capul spre mine si a lăsat țigaras sa se stingă.
Si-a pus capul in palme si a mormăit. " Unde ai fost? Nu te-am găsit nicăieri in dimineața asta. Am fost al dracu de speriat." A spus uitându-se la mine si oftand.
Mi-am unit sprâncenele si am spus "ei bine nu ma puteai găsit nici noaptea trecută. Am plecat la 11."
"Unde ai stat?" A întrebat confuz.
"Nicăieri. Mi-am făcut un prieten su am explorat orasul toată noaptea. Ne-am întors acum jumătate de ora. Am spus că si cum nu ar fi mare chestie.
CITEȘTI
Texting|JB •Tradusă•
FanficJustin se îmbata pentru o noapte si trimite un mesaj către cineva care crede ca este fata pe care el a intalnit-o in club.. Se sfârșește prin a fi altcineva. Locul #13 in Altele- 05.11.2016 Locul #30 in Altele-17.12.2016 Locul #39 in Fanfiction-12...