Există un singur cuvant pe care l-as putea folosi sa descriu weekendul asta... enervant.Momentan suntem într-un parc. Justin, Hailey, John, Sammy, Maejor, Joe si alți câțiva care lucrează la shots app printre care si Lele Pons si Rudy, cunoscuți pentru vine-urile lor. Suntem in jur de 12.
Eu vorbesc de modul in care ar putea spori numărul de vizitatori pe aplicație.
Eu ma joc împreună cu Maejor. Nu face parte din aplicație asa ca ii e indiferent. Nu
"Putem sa jucăm ceva unde pot câstiga si eu?" A întrebat Maejor si am început sa râd. Tipul ăsta are un umor minunat.
"Vrei sugestie?" Am zis. Justin vorbește cu Hailey, dar ochii lui nu mă părăsesc. I-am zâmbit lui Maejor si îi pot simți privirea rece a lui Justin.
Înainte să imi poată răspunde i-am zis:"Păstrează-ti ideea, trebuie sa vorbesc cu Justin." Am spus si am pornit catre Justin si Hailey. Hailey mi-a zâmbit, iar eu i-am întors gestul. E o fata dulce, si nu am nici un motiv sa fiu rea sau sa nu o suport.
"Dumnezeuleee, imi plac la nebunie cizmele tale." Hailey a spus cand am ajuns si am zâmbit uitându-mă la pantofii mei. Le-am purtat si prima dată când m-am întâlnit cu Justin.
"Mulțumesc! De fapt sunt dintr-un TopShop pentru bărbați si femei. Am spus stiind ca ea este model. S-a uitat la mine de parcă as glumi. "Ce? Cum de nu am vazut frumusețile astea pana acum? Ai un stil uimitor, ar trebui sa mergem la cumpărături odată." A spus si eu am râs dând din cap.
"Oricând. Îți iubesc întreaga garderoba." Am spus si Justin si-a scos telefonul pentru a se uită la ură.
"Hails, stii cand este întâlnirea noastra?" A întrebat si Hailey si-a verificat telefonul.
"Cred ca la 5, dar durează doar o oră." A spus si Justin a dat din cap.
"Uh, ne întoarcem până atunci." A zis Justin si si-a întins mâna către mine.
I-am luat mana intr-a mea si l-am urmat.
"Stiu ca probabil nu vrei sa vorbesti cu mine si e in regulă, deci poți spune nu, dar e prima dată pentru tine in San Francisco si vreau sa te duc prin preajmă." A spus si mi-am unit buzele.
"Azi?" Am întrebat. E 11 dimineața asa ca avem câteva ore până sa înceapă întâlnirea.
"Da, pot reprograma întâlnirea cu ei la 7." A spus si am dat din cap.
"Sună grozav." Am spus si am dat tot ce e mai bun pentru a-i zâmbi.
"Esti sigură ca vrei? Am dat de niste locuri geniale si cred ca vei ajunge sa le iubesti." A zis zâmbind si eu mi-am pus mâinile in buzunare.
"Să mergem! Vreau." Am spus si a zâmbit.
"Te superi dacă suntem doar noi...asta daca nu vrei ca Joe sa vi-" l-am întrerupt.
"Sunt bine, Joe si cu mine mergem la muzeu mâine. Putem fi doar noi." Am spus si si-a muscat buza fără sa mai zică nimic, apoi si-a pus telefonul în buzunar.
"În regulă, SUV-ul va ajunge aici in cateva momente." Am dat din cap mergând înapoi catre grup.
"Giselle?" Justin a spus si m-am întors spre el fiind la câțiva pasi distanță.
Mi-am ridicat o sprânceana si el a oftat. "Nimic, nimic, doar imi plac cizmele tale. Avem unele la fel, iti amintesti?" A spus si m-am uitat la picioarele mele zâmbind.
"Avem." Am spus si m-am întors catre Maejor, Hailey si Joe.
Mai devreme, Justin si cu mine ne-am certat, iar el nu a vrut sa vorbească cu nimeni.
CITEȘTI
Texting|JB •Tradusă•
FanficJustin se îmbata pentru o noapte si trimite un mesaj către cineva care crede ca este fata pe care el a intalnit-o in club.. Se sfârșește prin a fi altcineva. Locul #13 in Altele- 05.11.2016 Locul #30 in Altele-17.12.2016 Locul #39 in Fanfiction-12...