Capitolul 5

49 3 0
                                    

Imi cer scuze ca am pus capitolul la ora asta, mai exact, 1:51 ...Dar ...Ieei! Am reusit sa pun doua capitole in aceeasi zi, sau, ma rog, la un interval de vreo 6-7 ore...Nu va mai tin de vorba. Enjoy!

~Anca

Johanna POV

Tot drumul spre parc am fost tacuti. Cand am ajuns ne-am plimbat putin dupa care ne-am asezat pe o banca. Un Deja-vu m-a lovit in monenul in care vad doi copii jucandu-se. Prin fata ochilor imi trec toate amintirile legate de Drew.

Ma ridic de langa Liam care se uita nedumerit la mine si o iau la fuga spre baietelul care radea si-l strig. Nu mi-a raspuns. Poate nu ma mai tine minte... "Drew?" intreb punandu-i mana pe umar. Nu era Drew ... Era doar un copil normal.Nici roscovanul cu care se juca nu era Sam.

Liam a venit la mine si m-a intrebat daca sunt bine. Am dat din cap negativ si am inceput sa plang.

Mi-am ridicat privirea spre ochii lui. Il puteam vedea apropiindu-se de buzele mele.Oh, nu!Nu e de bine. "Liam,stop!" ii zic. Pe fata i se citea durerea. Cred ca-l ranisem."Uite, Liam.Tu esti foarte dragut, dulce si bun, dar nu cred ca va merge...Esti prea bun pentru mine. Vreau sa fim DOAR prieteni."ii zic.El era din ce in ce mai ranit.Dupa un timp, o sclipire-i lumibeaza ochii."Cei mai buni? " intreaba ridicand degetul mic. "Cei maj buni" ii zic apucandu-l cu degetul mic de deget.Dupa asta ne imbratisam.

Mai stam putib dupa care ne hotaram sa ne plimbam iar.M-a intrebat despre baieti.Am simtit ca pot sa-i spun orice...Deci, i-am spus. Fiecare gand care mi-a strabatut mintea din momentul in care am deschis ochii si l-am vazut pe Niall.El a fost dragut si m-a ascultat.

Dupa inca vreo ora de ratacit prin parc, ne intoarcem acasa. Eu speram doar sa fi plecat acea "Taylor Swift. Cantareata si frumoasa iubita a lui Harry Styles" . Scuteste-ma. O urasc.

Exact cand am intrat pe usa am inceput sa rad la o gluma spusa de Liam.Dupa ce m-am linistit, m-am intors spre el si l-am imbratisat strans. "Multumesc pentru tot" ii soptesc la ureche. El ma pupa pe obraz si murmura un "Cu placere".

Cand mi-am intors capul i-am vazut pe toti ca se holbau socati la noi. Inafara de Perrie care nu era in camera.

Se pare ca si Niall, Zayn si Louis isi facusera aparitia. Cibe stie pe unde fusesera dusi.

-Um, buna baieti! zic eu zambind ca o idioata.

-Buna.mormaie Harry

-Hei frumoaso. zice si Niall. Ador accentul lui.

-Salut! zice Lou' scufundat cu capul intr-o revista de benzi desenate.

-Credeam ca nu mai veniti.chicoteste Zayn. Buna porumbeilor.

-Kevin? intreaba Lou'

-Cine-i Kevin? intreb eu.

-Poveste lunga. chicoteste Niall

-Oricum...Zayn, nu... incerc sa-l lamuresc pe Zayn dar sunt intrerupta de Liam care ma ia in brate si ma pupa in coltul gurii.

Il trag dupa mine in camera mea.

-Ce naiba a fost asta? intreb.

-Intra-mi in joc. Asa-i vom face pe baieti gelosi. Il va enerva pe Harry.

-Dar il va supara si pe Niall.adaug eu.

-Of, bine. se da el batut.

Iesiim din camera si ne intoarcem in living.

-Baieti, ati inteles gresit.Le zic.Nu suntem impreuna.

M-am uitat la Niall.Parea usurat. Zayn putin trist si Lou'...Ei bine, Lou' era plictisit.

Am incercat sa dau cu ochii de Harry dar se pare ca-si luase talpasita.Liam avusese dreptate. Il infuriasem pe Harry Styles.

A aparut si Perrie dim camera lui Zayn. Parea stresata si grabita.

-Ce s-a intamplat, Pezza? intreaba Zayn ducandu-se spre ea si dandu-i un fir rebel dupa ureche.

-Trebuie sa ma duc la studio. Jade s-a gasit sa-mi zica tocmai acum ca de inregistrat.

-Biata de tine... De ce nu ti-a zis 'Jane' mai devreme? intreb eu.

Ea rade si-mi zice :

-Nu stii cine-i Jade, nu? intreaba ea amuzata.

Deci era Jade, nu Jane... Oricum..

-Nu... raspund eu rusinoasa.

-Hai cu mine la studio sa ti oe prezint pe fete.

-Um, ok. zambesc discret dupa care ma duc langa ea.

Tot drumul pana la studio mi-a povestit despre trupa Little Mix. Am aflat ca trupa e formata din patru fete : Jesy, Leigh-Anne, Jade si Perrie. Pareau chiar de treaba fetele dupa spusele ei.

________________________

Ei bine, acesta este si capitolul acesta. Scuzati-mi greselile, dar am scris de pe telefon...

Imi pare rau ca e asa de scurt dar,na, inspiratia nu este o jucarie... Daca v-a placut as crea sa va lasati cate o parere. Ar conta mult pentru mine. Multumesc pentru ca imi cititi cartea!

~Anca

How they changed my life [One Direction Fan Fic]Where stories live. Discover now