Chapter 8

102 9 0
                                    

Namja ni gila atau tidak siuman ..Dia ingat aku ni BOBOIBOY ke ada kuasa kilat nak terus sekelip mata ada dekat dia.Aku hempuk juga guna helmet ni kang -_- gumam Hani lalu berlari mengambil barangnya.

Hani terus naik ke motosikal dan motosikal ditunggang laju meninggalkan tempat itu.

SKIP~~

Setelah sampai kerumah V,V menyuruh Hani menekan lonceng yang berada di pagar rumah 3 tingkat itu.Rumahnya agak besar dan cantik.Dihalaman rumah itu terdapat banyak pelbagai jenis bunga-bungaan yang cantik.Tersusun rapi didalam pasu yang besar.Ada juga pasu kecil dengan bunga yang baru tumbuh.

V meletakkan motornya di tempat letak motornya barangkali.V memerhatikan Hani yang asyik memandang bunga yang berada disitu.Pandangan yang teruja dapat dilihat oleh V.V tersenyum disebalik topengnya.

Dia masih pakai topeng.Tak panas ke Taehyung oi -_- Muka handsome jangan sorokkan 😁

"Kau masuklah dulu omma aku ada kat dalam tu"sambil memandang kereta milik appanya yang diletakkan di sebelah motornya.

"Aku malulah"jawab Hani sambil duduk dibangku yang berada ditepi pintu rumah itu."Aku nak tanya ni wae kau pakai topeng ni? Aku tengok kau ni bukannya sakit pun nak pakai topeng segala"tanya Hani sambil memandang V yang sedang mengeluarkan alatan untuk membasuh motor kesayangannya.

"Saje je nak pakai"jawab V ringkas.

"Mari aku tolong kau buka"Hani menawarkan pertolongannya kepada V apabila melihat V susah untuk membuka topengnya kerana tangannya sudah kotor terkena buih sabun untuk membasuh motornya.

"Ehh.."

Belum sempat V menghabiskan ayatnya Hani terus menuju kearah V untuk membuka topengnya itu.Tiba-tiba Hani mahu tergelincir akibat lantai yang licing kerana sabun yang licin itu.

Hani p.o.v

Aku memejamkan mataku.Aku fikir aku sudah terjatuh akibat lantai licin itu tetapi aku merasakan badanku seperti dipegang dan pinggangku dipeluk erat seperti tidak mahu aku jatuh.

Dengan perlahan-lahan aku membuka mataku dan kulihat wajah seseorang begitu dekat dengan wajahku.Aku berpandangan dengan orang itu.Aku sedar oranv itu ada V dan aku cuba berdiri tetapi malangnya aku terpijak baldi yang dipenuhi buih sabun lalu aku terjatuh.

Dan ketika aku sedang memegang topeng V.Semasa aku jatuh aku masih memegang topeng itu dan terlepas kembali kemulut V.Ku lihat V mengerang kesakitan dan berundur kebelakang dan dia pun terpijak baldi yang aku terpijak tadi.

V terjatuh kebadanku.Aku menjerit kesakitan akibat ditindih oleh V.Badan kami berdua basah akibat terkena air baldi itu semasa kami jatuh.Kami berpandang lagi sekali.

Aku baru sedar rupanya dialah orang yang mencari pasal disekolah tadi.Ya  orang itu ada Kim Taehyung!

Aku terus menolak V dan aku terus menjauhkan diri daripada V yang memegang perutnya akibat ditendang oleh ku semasa aku menolaknya.

"Kau rupanya!  Namja gila yang baling aku tadi pagi! Patutlah pakai topeng bagai sebab kau nak sorok muka kau tu rupanya!"marah Ku kearah V

"Mianhae,aku bukan sengaja pun tadi pagi.Aku main baling-baling dengan Jungkook tadi tiba-tiba kau muncul.Kau ingat aku boleh tarik balik balingan aku kat kau tadi hah?! Think lha girl!" V mempertahankan dirinya daripada dituduh.

Gangster Itu Isteri AkuWhere stories live. Discover now