Hejka :) A tym razem coś innego 🤗 Zostałam nominowana przez silea15
za co bardzo dziękuję :) Byłam już nominowana kilka razy, ale zawsze brakowało czasu, potem o tym zapominałam i już nie mogłam znaleźć pytań... Taka trochę nieogarnięta jestem, ale cóż poradzić...1. Ile czasu masz Wattpada?
Ogólnie mam go od grudnia 2016... Pamiętam, że wtedy była przerwa i mi się strasznie nudziło i tak jakoś wyszło...2. Jaki rodzaj książek wolisz?
Romantyczne, przygodowe, fantastyczne... Praktycznie to każdy rodzaj (prócz historycznych 😁), a ważne, by książka była ciekawa.3. Jak chciałbyś mieć na imię?
Hmmm. Anastazja (nawet mam tak na trzecie), Lena i dopuszczam też Nikola.4. Ulubione zwierzę fantastyczne?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... 🙃5. Czy planujesz wydać swoją książkę (w wersji papierowej)?
Z moimi umiejętnościami to prawdopodobnie do tego nie dojdzie. To co piszę (do tego z błędami) wydaję mi się, że nie jest po prostu dobre. Nie powiem, że nie chciałabym... 😜 Może kiedyś tam będę lepiej pisać... O ile w ogóle będę.😂
6. Jakie cechy cenisz w ludziach?
Każdy pewnie pisze, że szczerość i tak ja też, bo mają rację. Nikt nie chce być perfidnie okłamywanym na każdym kroku, przez człowieka, który cały czas gra i bawi się naszymi uczuciami.
Prócz szczerości cenię też: poczucie humoru, zaradność, opiekuńczość-ale bez przesady 😊7. Ulubiona piosenka?
Tutaj mogłabym pisać bez końca, bo mam dużo ulubionych...
Swather weather - The Neighbourhood
Afraid - The Neighbourhood
Art deco - Lana del Rey
Knocking on Your Heart - Maggie Lindemann
Use somebody - Kings of Leon8. Ulubiona książka?
Mało czytam i tutaj się do tego przyznaje, ale mogę tutaj dać:
"Trzy metry nad niebem"
"Zostań, jeśli kochasz"
"Gwiazd naszych wina"9. Najdziwniejszy sen?
O jejku... Miałam kilka dziwnych, nawet bardzo, ale najdziwniejszy i zarazem okropny to taki, że w jakieś szafie/skrzynce były ciała i wyciągałam z nich serca, ni wiem jak to możliwe, że takie rzeczy się śnią, ale chyba za dużo filmów się naoglądałam.10. Dowolne pytanie... Hobby?
Ogółem lubię malować (ostatnio spodobało mi się na płótnie), lubię siatkówkę, gimnastykę, oglądać filmy... I no nie wiem co jeszcze, ale chyba wystarczy.
Ja nominuję:
EwaMadzia
Cookisky
pozytywnie_zakrecona
Werczi_Kc
PsychoKuro
cllaudinne
xxxblackangelxx
dziunixx123
angellamalik18
5SOSonerka
SadAngel002
Anulaa125
xCzarnaMisiax
Brunetka_16
Music-LanguageOfSoul
buffy0
monikaa15
nierealna_jaA to pytania:
1. Największe marzenie?
2. Dlaczego zaczęłaś pisać na wattpadzie?
3. Ulubiona piosenka i film?
4. Ulubiona przekąska?
5. Masz rodzeństwo?
6. Gdzie chciałbyś mieszkać?
7. Kim chciałabyś być w przyszłości?
8. Jakie zachowania u ludzi cię denerwują?
9. Cechy wymarzonego chłopaka?
10. Wattpad traktujesz tak na poważnie, czy bardziej jako taką rozrywkę?
CZYTASZ
Nowa ja
RomanceSzesnastoletnia Lily musi przeprowadzić się z tatą do San Diego. Rozwód rodziców, strata pracy ojca, zaczęcie wszystkiego od nowa. Czy życie dziewczyny wywróci się do góry nogami bardziej niż się tego spodziewała?