Bir saat geçti ;
Beni terkedişinin.arkada bırakışının ardından tam bir saat geçti.Hala kulağımda gözlerimin içine bir başkası var deyişin.Hıçkırıklarım hala devam ediyor.Seni şimdiden çok özledim.
Dört gün geçti;
Sevgilim ah hayır sevdiğim hala devam ediyor sana olan alışkanlığım.Özledim hemde çok .Gram azalma yok gözyaşlarımda sadece artık birçoğu içime akıyor.Bazen aklıma geliyor anılarımız iste ozaman birkaç damla gözyaşı peydah oluyor gözlerimden.Ben mutsuzum peki ya sen mutlumusun onunla?
Bir ay oldu;
Acı hala aynı sadece alıştım.Ses tonunu duyar gibi oluyorum arada ama gerçek değil bunun bilincindeyim.Unutmadan dün seni gördüm. yanında o vardı çok mutluyudun Hep mutlu ol sevdiğim.
Tam 6 ay 10 Gün oldu.
Özlem hala aynı özlem çok alıştırmışsın kendini kopamıyorum senden.Biri var bana iyi hissettiriyo.Ama sen değilsin Lanet olsun ki onunlasın.Ve mutlusun.Ben sana ne yaptım neden benimle değilsin?
Bir buçuk yıl oldu
Evleniyormuşsun.Haberin geld.Benim giymem gereken gelinligi benim oturmam gereken nikah masasını ona devretmişsin.Acaba aklına geliyormuyum hiç merak ediyormusun beni?
Evlenmenin üzerinden tam 8 ay geçti
O çocuk hani sen olmayan ama bana iyi hissettiren varya hani o bugün bana evlenme teklifi etti.Gözlerim doldu ama ağlamadım.Biran seni hayal ettim onu değilde seni gördüm diz çökerken birden ağzımdan evet çıkıverdi ama sen zannetmiştim ben onu.Kızma bana.
5 ay oldu
O teklife evet diyeli tam 5 ay oldu.Onu sevmeye başladım ama sana ihanet hissediyor gibi hissetmem neden ?Birde cocuğun oluyormuş adını hayal ettiğimiz gibi rüya koymazsın değil mi?
Uzun zaman sonra
Artık seni tamamen unuttum bu satırlarıda seni bitirmek icin yazıyorum ya zaten.Haberlerini alıyorum karını aldattığın için boşanmışsınız.İyi ki diyorum kendime İyi ki o kadın çıkmış karşına da beni silmişsin.Şimdi sana hissettiğim zerre duygu bile yok.Bazen arkada kalmak gidenin arkasından ağlamak en iyisi oluyormuş.Bana hayat dersi verdiğin için Teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Kayıp Yazılar
No Ficciónİçimde çığlık attan bir kişi var dünyaya bağırmak istediklerim ama ben bu kadar cesaretli değilim. Dünyam da mavini her tonu bulunduğu . Aşk ,sevgiyi ,özlemi, farklılıkları , cesaret v.b bir çok duyguyu taşıyan Anka kuşları var . Burda yazdıklarım...