Veda (Kayıp yazılar bulundu )

74 7 3
                                    

Meraba kar tanelerim nasılsınız . Ben iyi gibiyim bu aralar güzel şeyler geçiriyorum. Tabi şuan biraz sorun olucak . Kitabı son yapmak istedim çünkü okular başlayınca bir kaç kelime bile watpadd ne okurum nede yazar . Kitabım öyle binlerce kişiye yada yüzlerce kişiye ulaşmadı hata yüz kişi bile olmadık . Peki ! Buna üzüldüm mi hayır . Kitap benim içim çok iyi yerler geldi ben en fazla bin okunma bekler ken suan nerdeyse 9 bin olcak bu basit olabilir ama güzel . Kendimi aktardım size belkide aktarmadım 😋😋.

Eğlence bir serüven oldu bir çok arkadaş buludum  kendime (belkide arkadaşlar zorla okutum🙄🙄)

Ama maalesef herşeyin bir sonu vardı hemde herşeyin güzel günlerdi . Şuan diğer hikayenlerime bakmıycam arkadaşlar bir tane daha kitap yayıncılıycam ve son vericem Yıldız kayması  kısa hikaye olucak büyük ihtimalle 10 bölüm anca neyse .

Sıra geldi teşekküre size çok teşekkür ediyorum bu kitabı o kadar iyi bir şekilde yapamamış olabilir ama olsun denemek bile güzeldi . Sonsuz teşekkürler sunuyorum .

Evet kar tanelerim ben artık inceğim yeri seçtim galiba bu sefer ateşe düşüyorum son geldi 😄😄😄

Size hayata iyi şanslar diliyorum . Cesur olun , kendiniz gösterin,belkide aşk siz siz olun yeter .

Minik bir kar tanesi denize inip erime vakti geldi . Bazen ümit denilen şey de son getirdi .

Not:bunada sonra berivan da bir veda yazabilir . Diğer bir şeyde bunda sonra dosyalar kısımda ne var ne yoksa yayınlıycam eksik hatalı ama olsun hepsinde bir emek var yani veda dan sonrayı okumak istemeyen okumasın .

Neyse kar tanelerim belki başka hikayede ..........

İçimdeki Kayıp YazılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin