Yine serin bir yaz gecesi gökte yıldızlar, ve her zaman ki gibi yanımda her satırına seni sığdırmaya çalışıp bir türlü başaramadığım, herhalde ömrümün sonuna kadarda sığdırmayı başaramayacağım not defterimle çatıda yıldızları seyrediyorken gözlerin geldi aklıma. Bende açıp seni ömrümden birkaç satır daha eksilteyim istedim.
Malum zamanla yaşayarak silemiyorum seni, bende zamanda yaşarak sileceğim. Nefesim gibi,satırlarım gibi bitecek , sona ereceksin. Parıltın elbet sönecek, küllerini nehire dökeceğim.
Hani derler ya tüm ağaçlar kağıt , tüm denizler mürekkep olsa yine yazmaya yetmez senin şiirini. Ben yazacağım ve gerek tüm denizleri, gerekse tüm ağaçlar feda olsun yinede bitireceğim... Diye düşünürken birden gökten bir yıldız süzülüverdi gözlerimin önünden. Dilek tutsam mı acaba? Tutacaksam da ne tutayım ki? Zaten hepsi batıl bunların.
Babannem hep söylerdi bana ; her insanın gökte bir yıldızı var , evrendeki herşey gibi o yıldızlarda çiftler halinde yüce Allah (c.c) tarafından yaratılıp insanların üzerine serilmiştir. Eğer kayan bir yıldız görürsen anla ki yine bir seven sevdiğinden koptu boşluğa doğru yol almaya başladı. O sözler aklıma geldi başımı geriye itip yüzümü göğe çevirdim, gökyüzünü süzdüm senin yıldızını aradım saatlerce. Her gece olduğu yerde yoktu. Yoktun orada artık. Yoksa ben mi göremiyorum hayır mümkün olamaz , çünkü fark edilemeyecek kadar parlaktın sen dikkatleri hep üzerine çekerdin. Ayın hançerleriyle savaşırdı senin parıltıların.
Her gece seni izler sende bana usanmadan sabaha kadar gözkırpardın. Şimdi anladım ki kayıp giden kuyruklu yıldız sendin. Ne oldu sıkıldınmı yine yerinden ? Yine kaçıyorsun değilmi benden? Kim çeldi yine aklını? İşte göklerden silindin şimdi. Yavaş yavaş tükenecek çıkacaksın dünyamdan.
Şimdi boşluktasın , nereye gidiyorsun bilinmez. Meçhule doğru ediyorsun hicret.Varacaksın bir yere elbet. neresi bilinmiyor tabi kısmet. Sönecek parıltıların. Taki bir gezegene-güneşe çakılana kadar.
Madem sende gittin göklerden izlenecek birşey kalmadı geceden. Artık uykuma döneyim bende daha fazla zaman kaybetmeden.İyi geceler sana
Kuyruklu Yıldızım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Güz
RomanceNasıl sevmiştim seni, nasıl güvenmiştim ah bir bilsen gidermiydin ki ? Binlerce hektar ormanı ateşe verecek kadar hainmiydi senin kalbin belirsiz. Yaşayarak silemiyorsam seni , yazarak öldüreceğim bitecek,sona ereceksin.