Dert ortaklarım, dostlarım, yoldaşlarım uzun bir aradan sonra tekrardan sizlere yazabilecek ilhamı bulduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Aslında ilham sürekli beni kapının pervazının ardından kolluyormuş gibi ne geliyor ne de tam anlamıyla terkedip gidiyor. Tıpkı O' gibi. Kalbimin bir köşesinde saklanıp arkamı dönmem mi bekleyen Adı Lazım Değil 'i andırıyor bana. Saklanbaç oynuyordu benimle sanki. Oysa bu haksızlıktı sürekli ben ebe oluyordum ve bulamıyordum ilgisini hiçbiryerde.
Şimdiye dek çoktan söküp atmış olmalıydım onu bu kadar güçsüz düşmüş olamam. Hayır! Yoksa çok mu güçlüydü? Bu mümkün olamaz çok narindi o daha okul çantasını taşımakta zorlandığını söylerdi. Peki öyleyse ne bu yorgunluğumun, takatsizliğin sebebi? Onu söküp atmaya gücüm vardı benim, Evet. Atamamamın sebebi bulamaz oluşumdu belkide."Nasıl derine sakladıysam artık seni,ben bile bulamaz olmuştum artık."
Kimseler dokunup incitmesin diye derinlere saklamıştım seni. Nasıl güvendim de o kadar içerlerime gömdüm seni hiç mi düşünmedin bu adamın sevgisini? Ne olur azıcık düşünseydin köşesinden-kıyısından.
Oysa ne anlatıyorum ki sana ben, nasıl çıkarım diye düşünüyorsun bu yerden. Seni kalbimin gülbahçelerine koydum, üzerine kırk kilit vurdum benden başkası rahatsız etmesin seni diye. Belli ki fazla rahatsız etmişim seni.Bir başkası olmuştum senin için. Teker teker kırdın kilitleri kalbime attığın her darbeyle. Hergün yoldun o papatyaları "seviyor mu, sevmiyor mu? " diyerekten. Tek tek soldurdun gülleri. Gönlümün pınarlarını kuruttun gözlerime bağladın sanki dinmiyordu gözlerimin yağmuru geceden sabahlara kadar. Yorganım hayal kırıklarımı gizleyen örtü oldu üzerime yastığımsa umutlarıma deva. Kulaklarımda yalnız bir nakarat çalar oldu...Artık yok bu yarama deva.
Bir ömür boş geçiyor, her uyanış heba,
Ve aşk bulaşır tenine, o zaman aşk veba.
Her yeni bir başlangıç her yeni bir veda.Ölmemeyi de seçtim artık yüzünü görmemeyide.
Haliyle yalanlarına gülmemeyi de.- Taladro
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Güz
RomanceNasıl sevmiştim seni, nasıl güvenmiştim ah bir bilsen gidermiydin ki ? Binlerce hektar ormanı ateşe verecek kadar hainmiydi senin kalbin belirsiz. Yaşayarak silemiyorsam seni , yazarak öldüreceğim bitecek,sona ereceksin.