7.Bölüm - Tek Yönlü Bilet

58 4 1
                                    

Eskiden uykuları sevmezdim yanımda sen varken olanlar hariç tabi o anın huzuru tarif edilemezdi hiçbir dilde. Sensiz uykulardan ayrı yataklardan bahsediyorum ben. Sen yoksan eğer rüyamda ne anlamı var ki saatlerce uyumamın, sensiz kalmamın. En uzun rüya 8 saniye oluyormuş. Olsun ben seni bir saniye bile görebilmek için uyuyordum. Gitmeden önceki gece bir kabus görmüştüm elimden kayıp gidiyordun uzaklara, kalbimi çalıp. Uyandığımda kabusmuş deyip derin nefesler almış sana herzaman ki uzun günaydın sevgilim mesajını atmıştım. Saat öğlen olmuştu ama hala tek bir Tik vardı. Çok yorulduğunu düşünerek avuttum kendimi halbuki uyuya kaldığından değilmiş. Telefonunu kapatmışsın ulaşılmamak için. Aysu'ya ulaşıp öğrenmiştim gideceğini o BİZ'i çok severdi gizleyemedi habersiz gidişini.
Kabustan uyanıp yeni bir kabusa düşmüştü benliğim. Gerçekten de gidiyordun ellerimden kayıp. Yoksa daha uyanamadım mı diye tesellilere başvurdum ama cevap alamadım. Hayır bu gerçekti. Gerçekten gidiyordun. Beni bırakıp gidiyormuydun? Onca sözü hiçe sayıp yüzlerce anımıza bir ateş çakıp gidiyormuydun?
-"Döneceğim, mesafeler aşka engel değil" dedin.
Bende son yalanına inandım çaresizlikten. Haftalar,aylar sonra farkettim döneceğin yoktu senin. Gittiğin günden beri gelen kutum bomboştu. Giden aramaların aksine gelen aramalar hiç yoktu senden. Tam umudumu kaybettim derken bir mesaj gelmişti mesaj kutuma. Aysu yazmıştı. İçimde hatırından kalan son umut zerresiyle açtığımda boğazıma yapışan o kelimeyi okudum. "Unut "
Evet belki buraya tekrar döneceksin ama benden gidişin tek yönlü biletti. Kalbim yalanlarına doymuştu o gün. Geri dönüşün yoktu artık. Yolun açık bahtın kapalı olsun hain kadın.

Çok geç olmadan,
Gönlüm dolmadan,
Aşkın solmadan,
Gelip kalsan yanımda.
Sevemem ki ben,
Güvenirmiyim asla,
Kalbim doydu yalanlarına.

- Sancak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Merhaba Güz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin