Del 12
---------
Han smilte stort og rakte fram hånda si. Jeg så på hånda og derretter opp på han. "Kom da" sa han. Jeg ga han er lite smil før jeg tok tak i hånda og han dro meg opp fra stolen og slapp hånda mi. "Trodde jeg skulle jobbe" sa jeg kort og begynte å gå mot døra. "Dette er jobben din" sa han og smilte. "Jeg tror jeg kan leve med den jobben" sa jeg dyttet opp en tunge døra. "Bra!" sa han og smilte til meg. Jeg gikk og satte meg i bilen sammen med Justin. "Hvor skal vi?" spurte jeg og så på han. "Vent å se" sa han og smilte. Jeg nikket og dro opp mobilen min. Bil turen gikk ikke langt og jeg rakk så vidt å logge meg inn på facebook. "Her" sa han og parkerte bilen. Jeg satte meg opp og tittet ut av vinduet. "Bowling?" spurte jeg og snudde meg mot han. "Ja, med meg, Chaz og Ryan" sa han og tok av seg selen. "Aha" sa jeg og tok av min egen sele og gikk ut av bilen. Vi gikk inn i bowlings hallen. Jeg så meg rask rundt for å finne Ryan og Chaz. "Ey!" hørte jeg Chaz rope. Jeg snudde meg og fikk øye på de. "Hei" sa jeg og la på et lite smil. "Rart å ikke se deg under bordet eller oppå bordet Chaz" sa jeg og lo litt. "Ehm, flaut" sa han og klødde seg i håret. "Er det noe fest i kveld eller?" spurte jeg. "Jaa, hos naboen vår, altså over gata, rett over deg" sa Chaz og prøvde å forklare. "Åja, da stikker vi dit?" spurte jeg. Ryan og Chaz vekslet et blikk før de nikket. "Supert" sa jeg og fant fram en bowling kule. Det å dra på fest i dag kom til å bli supert. Vi spilte bowling. Egentlig ganske koselig, det fikk meg til å ikke tenke så mye på Dennis og Nathalie. "Da møtes vi da?" spurte jeg Chaz og Ryan og ga dem en kjapp klem før jeg så mot dem. "Ja, klokka 8" sa Chaz og smilte. "Jepp" sa jeg og gikk mot bilen til Justin. Justin sa ikke så mye før og bare satte seg inn i bilen. Jeg satte meg inn jeg også og så mot han. Han så på meg. "Hva?" spurte jeg. "Hvorfor drikker du hver dag?" spurte han. "Fordi det er gøy" sa jeg og trakk på skuldrene. "Jaha" sa han og sukket og begynte å kjøre. Hva mente han med det? Jeg tenkte ikke mer over det. "Snakkes" sa Justin og parkerte bilen. "Japp, snakkes" sa jeg og fortet meg inn.
Jeg fortet meg opp på rommet og fant fram en kjole. Jeg tok med meg noe undertøy og fortet meg inn på badet. Jeg dro av meg klærne og gikk inn i dusjen. Vannet randt nedover kroppen min mens jeg fant fram såpe og vasket meg. Jeg hadde ikke så lang tid, så jeg fortet meg i dusjen og gikk ut. Jeg fønet håret, sminket meg og dro på meg undertøyet og kjolen. Jeg så på klokken 5 på 8. Jeg tok på meg noen sko og løp ned. "Hvor skal du?" spurte Mamma og så på meg. "Ingen plass" sa jeg og tok på meg jakka. "Ser ikke sånn ut?" sa hun og la fra seg avisa. "Samma det" sa jeg og lukket opp døra. Jeg hørte Mamma sukket. Jeg brydde meg egentlig ikke. Jeg fortet meg over veien hvor alle bilene sto.
Jeg gikk bort til døra og lukket den opp. Det var mange folk der og huset var svært. "Cassie!" hørte jeg Chaz ropte. Jeg så meg rundt etter Chaz. Men kunne ikke se han. "Her din tulling" sa Ryan og tok meg på skuldra. "åh, sorry, jeg er dårlig på å finne folk" lo jeg. "Drikke?" spurte Chaz og sjanglet litt. "Er du full allerede?" spurte jeg og hevet et øyebryn. "Han begynte hjemme" lo Ryan. "Daså, hvor er drikka?" spurte jeg og så meg rundt. "Kan vise deg" sa Chaz. "Flott" sa jeg og så på Chaz. "Jeg blir med" sa Ryan og gikk med oss inn på kjøkkenet. Jeg fant meg en flaske vodka og blanda den med iste. "Nam" sa jeg og tok en slurk. "Jeg vil danse" sa Chaz og hoppet opp og ned. "Kom da" sa jeg og dyttet han mot stua. Vi endte opp midt på gulvet. Jeg shaket og danset dirty. Det kom en ganske fin gutt opp mot meg og danset. Han tok på rumpa mi og klådde mye på meg. Gjorde meg egentlig ingenting. Plutselig ble jeg dratt vekk. "Ey!" sa jeg før jeg så opp på Personen. "Sorry" sa han. "Justin, jeg ville danse med han, han var fin!" sa jeg og surt. "Dumt, nå skal du danse med meg!" sa han. Jeg trakk på skuldrene og begynte å danse. Flere og flere kom. Jeg ble bare mer og mer full. Plutselig prikket noen meg på skuldra. Jeg snudde meg rundt. Jeg så opp på gutten foran meg, sinnet boblet inni meg. Det var den siste personen jeg ville se nå.
YOU ARE READING
You Changed My Life (Norwegian)
FanfictionCassie er en 18år gammel jente som bor i Phoenix i Arizona. Hun er en typisk badgirl, som alltid havner i trøbbel. Hennes bestevenner er Nathalie, Kim. Hun har en kjæreste som heter Dennis.Cassie er bare kallenavnet hennes. Hun heter Cassandra...