Del 20
---------
Jeg så bort på Justin. med et urykk som sa 'Hvorfor ser hun sånn på meg?' Han smilte og trakk på skuldrene. "Skal vi gå bak huset?" spurte Kendall og så på meg. "Dere kan jo ta med dere noe vannmelon om dere vil?" spurte moren til Kendall. Nam Vannmelom er så godt. "Ja, kommer du ut med det?" spurte Kendall. Vi fulgte etter Kendall gjennom huset. Huset til Kendall er sykt fint, jeg har sett det på film og har alltid likt huset dems. "Bare sett dere" sa hun. Jeg nikket og satte meg ned på en av solstolene. Justin satte seg vedsiden av meg mens Kendall satte seg på motsatt side. "Er dere 2 sammen eller?" spurte hun og så på meg og Justin. "Nei, men hvem vet, en dag kanskje vi blir sammen" sa han og så på meg. Jeg kjente jeg rødmet litt, han er jo så søt. Jeg smilte og så bort på Kendall. "Jeg tror vi kommer til å bli gode venner, skal du gå på skolen vår?" spurte hun. "Ja hun skal det" sa Justin og smilte. "Skal vi gå på skole sammen?" spurte jeg. "Ja, spurte moren din hvilken skole du skulle gå på, og du skulle gå på Kendall sin skole, ikke Ryan og Chaz sin" sa han. "Kult" sa jeg og smilte. "Da kan vi kjøre sammen" sa Kendall. "Ja, så gøy" smilte jeg. "Kylie kjører også med oss da men" sa hun. "Går fint det" sa jeg og smilte. "Her er noe godt til dere" Moren til Kendall kom ut med et stort fat med frukt. Ikke rart, de er jo modeller, og spiser sikkert masse sunt. Vi satt lenge og spiste. Khloè og Kylie kom også ut og spiste med oss. "Så Cassie, hva driver du med da?" spurte Kylie. Kylie er noen år mindre enn Kendall. "Jeg jobber for Justin, ikke så mye annet" sa jeg og smilte. Justin fikk en telefon. Og gikk litt vekk. "Vil du se klesskapet mitt?" spurte Kendall og smilte. "Gjerne" sa jeg og smilte. "Supert, kom" sa hun og dro meg etter seg.
"Wow,sykt fint" sa jeg og så meg rundt. "Ja, jeg elsker det" sa hun og snudde seg rundt. "Jeg vil også ha noe sånt" sa jeg og så meg rundt. Det var lite, sånn passe lite. "Jenter, jeg må gå, bare ring meg når jeg skal hente deg" sa Justin og kysset meg på kinnet. "Greit" sa jeg og kysset han på kinnet tilbake. "Ja, vi kan jo bade?" spurte Kendall og dro ut en skuff med bikinier. "Ja, om jeg kan låne av deg så" sa jeg og smilte til henne. "Ta denne" sa hun og ga meg en svart bikini, som var kjempe fin. "Takk" sa jeg, Hun viste meg badet og jeg tok den på meg. Vi gikk ned til bassenget og koste oss masse. "Du har modell kropp, viste du det?" spurte Kylie som også hadde joinet oss. "hehe, snakker dere om?" spurte jeg og pekte på dem. De er jo modeller.
"Justin er her, vi snakkes" sa jeg og ga Kendall og Kylie en klem. De klemte tilbake og vinket til meg. "Hatt det fint?" spurte Justin, da jeg satte meg inn i bilen hans. "Kjempe fint, takk for at du spurte om vi kunne være med dem" sa jeg og smilte til han. "Ikke noe problem" sa han og smilte. Han kjørte hjem og parkerte. "Skal du være med inn?" spurte han. Jeg nikket. Jeg bøyde meg mot han og kysset han mykt. "Du, jeg kom på noe" sa jeg og så opp på han. "Hva da?" spurte han og tok hånda mi og flettet fingerene sine inn i mine. "Når du sa det til Kendall, om oss 2, hva er vi nå?" spurte han. "Hva vil du?" spurte han og smilte til meg. "Jeg vil holde på med deg" sa jeg. "Jeg også" sa han og bøyde seg mot meg og kysset meg mykt. "Så nå holder vi på?" spurte jeg og så inn i de nøttebrune øynene hans. Han nikket og smilte til meg.
YOU ARE READING
You Changed My Life (Norwegian)
FanfictionCassie er en 18år gammel jente som bor i Phoenix i Arizona. Hun er en typisk badgirl, som alltid havner i trøbbel. Hennes bestevenner er Nathalie, Kim. Hun har en kjæreste som heter Dennis.Cassie er bare kallenavnet hennes. Hun heter Cassandra...