You changed my life(Norwegian)

731 19 1
                                    

Del 19
----------

Jeg snudde meg og glodde på den nydelige bilen som sto foran meg. "Jeg elsker den" sa jeg og løp bort til den.

Den var rett og slett nydelig. "Mamma?" spurte jeg. Jeg snudde meg og så mot Justin sin bil. De var jo like, bare min var svart. "Ja" svarte hun glad. "Den er lik som Justin sin jo" sa jeg og pekte på Justin sin som sto ved parkinga hans. "Det er den, og Scooter hjalp meg med å finne den" sa hun og smilte. "Jeg elsker den" sa jeg og klemte henne enda en gang. "Du fortjener en ny bil nå" sa hun og smilte til meg. "WOW!" hørte jeg en stemme si bak meg. Jeg snudde meg rundt og så på Justin, Ryan og Chaz som sto der. "Vi har lik bil nå, bare forskjellig farge" sa jeg glad og strøyk bilen min over panseret. "Sexy!" sa Justin og gikk bort til bilen. "Skal vi kanskje ta en kjøretur?" spurte jeg og åpnet døra. "Har du lappen?" spurte han. "Nei, må ta oppkjøringa, men du kan kjøre" sa jeg og smilte til han. "Kan vi vettu" sa han og hoppet inn. Ryan og Chaz hoppet inn baki. "Musikk må vi ha" sa jeg og plugget til Iphonen min. Jeg satt på As Long As You Love Me, og skrudde opp lyden. Justin snudde seg mot meg og smilte. "Jeg elsker denne sangen" sa jeg og smilte mens jeg satt og digget til musikken. Justin begynte å synge litt med. "Hvor skal vi kjøre?" spurte han. "Bare kjør til McDonalds, jeg er sulten" lo jeg og festet belte og betraktet den vakre bilen min. "Den er grei" sa han og begynte å kjøre. Det var så deilig å endelig ha min egen bil, nå trenger jeg bare lappen, så kan jeg kjøre. Vi parkerte utenfor McDonalds. Paparazziene var overalt. "Har du fått ny bil Justin"? spurte de. "Nei, det er miin" sa jeg glad og så på Justin. Justin smilte til meg. "Hvem har du fått den av da?" spurte Paparazziene. "Av verdens beste Mamma og Pappa" sa jeg fornøyd og dro med meg Justin, mens Ryan og Chaz kom gående etter. "Hvorfor er alltid paparazziene her, når jeg ikke har stelt håret mitt" sa Chaz surt. "Slapp av, dude. Du ser bra ut" sa jeg og smilte til han. "Nuggets, og Milkshake" sa jeg til damen i kassen. Justin, Ryan og Chaz bestilte de også.
"Jeg vil gjøre en prank!" sa Justin da vi satte oss i bilen igjen. "JA!" sa jeg og begynte å tenke. "Vi kjører til Burgerking og kjøper is, også skal jeg ta oppå isen, sånn at jeg moser den" Sa han og smilte. Justin elsker å pranke, og kødde. Noe jeg også synes er gøy. "Greit for meg" sa jeg og satte på musikken igjen. Justin kjørte til burger king. "2 is" sa han. Damen nikket. Vi ventet litt før damen kom tilbake med 2 is. "Takk" sa Justin og tok softisen, oppned sånn at den ble most ut i hendene hans. Så begynte han å kjøre. Damen i kassen så rart på han, og jeg klarte ikke la være å le. Justin lo han også. Ryan og Chaz datt nesten oppå hverandre baki der.

"Justin, ikke møkk til bilen min nå!" sa jeg og tok den ene isen fra han. Justin stoppet bilen ved parkeringsplassen og tok den andre isen. Ryan og Chaz hadde allerede kjøpt McFlurry på McDonalds, så de hadde også is. "Jeg er full av is på hendene" sa Justin og viste fram hendene. "Slikk det opp da" sa jeg og smilte til han. "Kan ikke du gjøre det?" spurte han. "Du kan drømme ,kjekken" lo jeg og dyttet i han. "Her er papir" sa Ryan og heiv fram noe papir. Justin tok det imot og tørket hendene sine. "Der er Kendall" sa Justin og pekte på ei jente noen meter ifra."Kendall Jenner?" spurte jeg og så på Justin. Han nikket. "Er dere venner?" spurte jeg. "Ja, du har vel ikke noen jente venner her? Dere kan jo bli venner ,hun bor litt oppi gata vår. "Jeg har jo ikke noen jentevenner så ja" sa jeg og smilte. "Kendall!" ropte Justin. Kendall snudde seg rundt og fikk øye på oss. Hun smilte og kom gående mot oss. "Hei" sa hun og stakk hode inn i bilen. "Dette er Cassie, hun er ny her. Du har ikke lyst til å finne på noe med oss?" spurte Justin henne. "Joda, Kendall" sa Kendall og rakte fram hånda. "Cassie, hyggelig å treffe deg" sa jeg og smilte til henne. "hopp inn" sa Justin. "Det er Cassie sin bil forresten" sa Justin og smilte "Wow, den var stilig" sa hun.


Det var veldig hyggelig å treffe Kendall, jeg hadde fulgt mye med på Keeping Up With The Kardashians, og digget Kendall der. Hun er jo bare ett år yngre, og virker som en kjempe hyggelig jente. "Her er vi" sa Justin og parkerte utenfor huset sitt. "Hvor bor du da?" spurte Kendall og gikk ut av bilen og mot meg. "Der" sa jeg og pekte på nabo huset. "wow, jeg bor der" sa hun og pekte på 6 hus lenger nedi gata. "Sykt fint da" sa jeg og så på huset og deretter på henne. Hun smilte. "Hvor skal vi dra?" spurte jeg. "Til meg?" spurte Kendall. "Det kan vi godt" sa Justin. "Vi blir her, vi må trene" sa Chaz. "Greit, kos dere" sa Jeg. Jeg, Kendall og Justin gikk mot huset til Kendall. Vi gikk inn. Jeg fikk øye på Kim, Khloè og Kylie. "Hei" sa de og presenterte seg. "Hun er ny her" sa Kendall og smilte. Jeg hilste på dem og smilte. "Jenter, oj Hei" sa Kris, altså moren til Kendall og de andre. "Jeg er Cassie" sa jeg og rakte fram hånden. "Hyggelig" sa hun og smilte til meg. Hun studerte meg fra topp til tå.

You Changed My Life (Norwegian)Onde histórias criam vida. Descubra agora