Del 10
---------
Jeg våknet opp og kjente hode mitt verket, jeg satte meg litt opp og så at jeg ennå hadde på meg kjolen min. "ahh" mumlet jeg og dro av meg dyna. Jeg så bort og så at Justin lå der. Hva faen gjør han her. "Justin" sa jeg og dyttet litt i han. "mmmm" mumlet han trøtt. "Hva gjør du her?" spurte jeg og dyttet i han en gang til. "du spurte" sa han og satte seg opp. "Vi har vel ikke?" spurte jeg og så skeptisk på han. "Slapp av, nei!" sa han og så på meg med et glis. "Skepisk om jeg tror deg ass" sa jeg og gikk opp av senga og bort til klesskapet. "Jeg lover, nothing happend" sa han."Bible?" spurte jeg. "Bible?" spurte han. "Det betyr at du lover at det er sant" sa jeg. "Okei, Bible" lo han og reiste seg opp fra senga. "Daså" sa jeg og gikk gjennom noen klær. "Du var helt borte i går" sa Justin og satte seg ned på senge kanten. "I Know, bra er det" sa jeg og så på en genser jeg hadde funnet. "Jeg går ned å finner noe hode tabeletter for deg jeg" sa Justin og reiste seg opp og gikk mot døra. "Duuuu!" nesten ropte jeg og tok tak i armen hans. "Hva?" sa han. "tenk om mamma ser deg?" sa jeg og så på han. "De er ikke hjemme, jeg var nede mens du sov" sa han. "Ah, daså" sa jeg og slapp armen hans. "Takk" la jeg til og så på han før jeg snudde meg mot skapet igjen. Justin gikk ut av rommet og lukket døra bak seg. "Skjedd med han a?" mumlet jeg for meg selv, han som var så rar i noen timer, plutselig så var han super snill? Wird. Jeg tok av meg kjolen fra i går og tok på meg en joggebukse og tskjorte. Justin kom inn igjen med 2 piller og et glass vann. "Var du full i går da?" suprte jeg og tok i mot glasset og pillene. "Nei, jeg drakk, men jeg drikker meg aldri dritings, ser ikke poenget, er gøy å feste uten å bli dritings liksom" sa han og smilte. "What? kunne aldri gått på fest uten å bli full ass" sa jeg og så på han. "Bli med en gang, og prøv det uta" sa han. Det hørtes kjedelig ut, men skader jo aldri å prøve. "Kanskje" sa jeg og trakk på skuldrene.
"Fack, jeg må gå, sees etterpå" sa Justin. "etterpå?" spurte jeg og så rart på han. "Ja, du jobber jo for meg dust!" sa han og blunket til meg. "ah, ja, det ja" sa jeg og sukket. "Sees" sa han og gikk ut. Jeg gikk bort til speilet og satte håret opp i strikk før jeg gikk ned på kjøkkenet. "Cassie?" hørte jeg Mike rope. "Ja" Ropte jeg tilbake. Mike kom til synet på kjøkkenet. "Hva gjorde Bieber her?" spurte han og hevet et øyebryn. "Har ikke du noe med" sa jeg og åpnet kjøleskapet. "Trodde du hadde type jeg" mumlet han og satte seg ned ved bordet."1. Jeg og Dennis er over, og 2. jeg pulte han ikke" sa jeg og tok ut noe melk og så bort på Mike. "Hva?" spurte han. Jeg så bort på han og sukket. "Dennis var utro, med Nathalie" sa jeg og så ned på melka. "Jeg sa de var trøbbel" sa han. "Ikke begynn ass" sa jeg og så opp på han. Han hadde jo rett han hadde advart meg flere ganger om den gjenen, selv om jeg ikke brydde meg, Kim er hvertfall normal. "Kim da?" spurte han. "Han som fortalte meg det" sa jeg og satte meg ned ved bordet og tok et eple."Aij" sa han og skar en grimase. Jeg så bort på tv'en og skrudde den på, flott med tv på kjøkkenet. "Håper du får noen bedre venner her altså" sa han og så på meg. Jeg så bort på han og trakk på skuldrene. "Hvem vet?" sa jeg og tok en bit av eple mitt. "Jeg håper ikke du er dum nok til å blande deg inn med noen værre enn Dennis og Nathalie" sa han uten å flytte blikket sitt. "Du minner meg farlig mye på pappa, og du er 16?" mumlet jeg og reiste meg opp og gikk opp trappa. "Jeg sier det fordi jeg er glad i deg, dust!" sa han. "Love you too" ropte jeg tilbake. Jeg la meg ned på senga og dro opp pc'en. "Hvordan går det?" poppet det opp i chatten fra Kim. "Går faktisk ganske bra, der?" skreiv jeg. "Joa, så Kim og Nathalie sammen ista" skreiv han. "Forresten Josh er ute av sykehuset, var og snakka med han i går og unskyldte meg, skal dit idag også" skreiv han. "Bra, hils og si jeg beklager da" skreiv jeg. "Det skal jeg, take care, savner deg" Skreiv han. "Du også, savner deg også, må gå hade" skreiv jeg og lukket pc'en min og gikk ned og satte meg i stua og så litt på tv. "Cassie!" ropte Mamma og kom inn hoved døra. "Ja?" sa jeg og skrudde av tv'en. "Vi må gå nå" sa hun og så på klokka. "Ja, okei" sa jeg og satte meg opp. "Klar for å jobbe med biebs?" spurte hun. "Sikkert, hva er jobben?" spurte jeg.
Del 11
---------
Jeg så bort på Mamma, hun fikk verdens største smil. Jeg kjente jeg ble beskymret der jeg sto. "Jaaaa?" spurte jeg og ventet på svar. Smilet hennes skremte meg. "Jo, du skal være hans assistent" sa hun glad. "You said whaat?" spurte jeg og hevet et øyebryn. "Du skal være assistenten hans" sa hun igjen. "Ja, jeg hørte det, men hvorfor?" spurte jeg og sukket. "Du trenger nye venner" sa hun. "Ahhhh" sa jeg surt og snudde meg rundt og gikk opp på rommet mitt igjen. Assistenten til Justin liksom. Ikke at jeg har noe i mot han, for han hadde jo hjulpet meg tidligere, men han virket så rar dagen før. "Cassie!" ropte Mamma. "Jaa, jeg skal bare ta på meg noen andre klær" ropte jeg tilbake. Jeg tok på meg en hettegenser og en stram bukse. Jeg sukket og så meg i speilet før jeg gikk ut. Jeg tok på meg skoene og gikk ut i bilen til mamma. Jeg tok opp iphonen min og spilte templerun. Mamma satte seg inn i bilen, men jeg gadd ikke legge fra meg temple run. "Da kjører vi" sa hun og festet beltet og begynte å kjøre.
Det var en rar stillhet hele veien, sikkert fordi jeg var så opptatt av å spille på mobilen min. "Ja, da var vi her" sa Mamma og så på meg. "Vent, må spille ferdig" sa jeg helt opphengt i mobilen. Plutselig dyttet hun meg lett i siden. "Ey, nå tapte jeg" sa jeg og sendte henne et surt blikk. "To bad, kom" sa hun. "Jeg klarte nesten ny rekord" sa jeg og sukket. "Kom nå" sa hun litt strengt. "jaja" sa jeg og lukket opp bildøra. Mamma så fort på meg før hun lukket opp døra. "Hei Justin" sa hun og gikk inn. "Hei Molly" sa Justin og ga Mamma en klem. "Har gledet meg litt" sa han og så mot meg. "Du har vel det" sa jeg og satte meg ned på stolen, fortsatt sur over det mamma hadde gjort. "Hun er sur, jeg avbrøt henne midt i et spill" sa hun og la til en latter på slutten. "haha, veldig morsomt" sa jeg ironisk. "Hvilket spill?" spurte Justin og så mot meg. "Temple Run" sa jeg og tok opp mobilen min. "Best, jeg digger det spillet" sa han og smilte. Jeg så opp på han før jeg så ned på mobilen min igjen. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er så frekk med han, men det er bare noe med han. "Ja, da får jeg bare gå" sa Mamma. Jeg bare så opp på henne før hun gikk ut av studioet. Jeg så mot døra da den gikk igjen og så opp på Justin. "Jaha" sa Justin og satte seg ned i stolen. Jeg la fra meg mobilen og så bort på han. "Såe, hva skal jeg gjøre?" spurte jeg. "Ikke en dritt" sa han og smilte. "Blir jeg betalt for å ikke gjøre noe?" spurte jeg og hevet et øyebryn. "Ja, eller du må gjøre noen små ting, i blandt men ikke noe store greier, det er ganske chill jobb du har fått" sa han og smilte svakt. Jeg kunne ikke la være, jeg smilte litt. "Men du må gjøre hva jeg sier da, men siden det er deg så skal jeg være snill, kanskje" sa han og blunket. "Kanskje?" spurte jeg og hevet et øyebryn. "Ja, hvis du er snill med meg, så er jeg snill med deg" sa han og la armene i kryss og hadde verdens største glis. "Jaha, jeg puler deg ikke" sa jeg kjapt. "Herregud, sånn som jeg oppførte meg den dagen var jo bare kødd, jeg er ikke sånn" lo han. "Du tuller nå?" sa jeg og så bort på han. Han ristet på hode og lo litt. "Herregud ass" sa jeg og kunne ikke lavære å le. Jeg som hadde trodd han var en dude som trodde han kunne gjøre hva han ville med meg. "Såe, Hvordan går det med Dennis?" spurte han. Flott han måtte dra opp det ja. Jeg så ned i bakken. "Du, beklger, skal vi kanskje finne på noe for å få deg i bedre humør?" spurte han. Jeg så opp på han og trakk litt på smilebåndet. "Kanskje det" sa jeg og så på han.
CITEȘTI
You Changed My Life (Norwegian)
FanfictionCassie er en 18år gammel jente som bor i Phoenix i Arizona. Hun er en typisk badgirl, som alltid havner i trøbbel. Hennes bestevenner er Nathalie, Kim. Hun har en kjæreste som heter Dennis.Cassie er bare kallenavnet hennes. Hun heter Cassandra...