Del 31-Siste del
--------------------
Jeg så på han. Han bare så på meg. "Jeg har ikke bestemt meg ennå" sa jeg for at han skulle vite at jeg ikke var helt sikker ennå. Han tok hånda mi. "Jeg kommer til å støtte deg uansett hvor du bestemmer deg for å jobbe, jeg kommer alltid til å være like glad i deg, og jeg kan jo besøke deg" sa han og flettet fingrene sine inn i mine. Han bøyde seg mot meg."Jeg kan flytte dit med deg også" Ordene han sa, betydde mye, at han ville at jeg skulle følge drømmen min, og at han ville støtte meg, betyr mye for meg. "Justin, du aner ikke hvor mye dette betyr" jeg la armene rundt nakken hans og kysset han. "Vet du hva vi skal nå?" Justin tok vekk et hårstrå og så på meg. Jeg ristet svakt på hode. "Daten vår" sa han og smilte. "Hvor?" Spurte jeg og smilte stort. "Hemmelig" sa han og tok hånda mi og førte meg bort til et skap. Han lukket opp døra. Jeg gispet da jeg så den nydelige kjolen som hang der. "Kendall sendte den med da du reiste, hun sa du hadde sett på den" sa Han og tok den ut. Jeg så på den før jeg hoppet på Justin og la armene rundt nakken hans. "Justin, Tusen takk!" Jeg smilte og kysset han følsomt. "Jeg tenkte stylistene her kunne stelle deg også drar vi rett herfra etterpå" sa han og rakte meg kjolen. Jeg så på den og nikket. Justin tok hånda mi og førte meg til et rom. "Hei Cassie, sett deg" sa en dame og smilte varmt mot meg. Jeg smilte og nikket. Damen begynte å fikse sminken min og fikset håret mitt. "Sånn nå ser du strålende ut" sa Damen og så på meg i speilet bak meg. Jeg så faktisk bra ut. "Tusen takk for hjelpa" sa jeg og ga en klem til damen. "Ikke noe probelm, gå å ta på deg kjolen din nå" sa hun og ga meg kjolen. Jeg tok den imot og smilte før jeg gikk inn i et annet rom og tok på meg kjolen. Jeg så meg i speilet før jeg gikk ut til damen igjen. "Wow, du ser nydelig ut" sa hun og smilte til meg. Jeg snudde meg rundt og så meg i speilet og smilte. "Kan jeg komme inn?" Spurte Justin utenfor døra. "Kom inn" sa jeg og så mot døra. Døra gikk opp og en pyntet og nydusja Justin kom inn.
"Wow" sa Justin og så på meg. "Du ser bra ut kjekken" sa jeg og gikk mot han, der han sto nystelt og luktet himmelsk. "Snakker du om?" sa han og så på meg fra topp til tå. Jeg la armene mine rundt nakken hans og kysset han. "Er dere klare?" Jeg snudde meg og så Moshe stå i døra og se på oss. Jeg nikket og tok hånda til Justin. Moshe fulgte oss ut en dør. Der sto det masse paparazzier og fans. Justin sendte slengkyss til fansa og hjalp meg inn i bilen før han gikk på andre siden og satte seg inn. "Vi er framme" Moshe parkerte. Jeg så ut vinduet og så en fin resturang. Jeg smilte og Justin åpnet døra mi. "Gentelman" sa jeg og fniste før jeg gikk ut. Moshe åpnet døra og vi ble møtt av 2 servitører. "Jeg henter dere om 2 timer" sa Moshe og gikk. Servitørene førte oss til bordet. Det var ikke noen andre folk i resturangen. "Justin?" sa jeg og så meg rundt. "Hva?" Han så på meg. "Hvor er alle folka?" Spurte jeg og så på han. "Åja, jeg har leid plassen, sånn at vi ikke blir avbrutt" sa han og smilte. "Tusen takk" sa jeg og la hånda mi oppå hans. Han smilte og så ned i menyen. "Unskyld" Justin rakte pekte på en Servitør. Servitøren kom mot oss. "Kan vi sitte ute?" Spurte Justin og så på Servitøren. "Selvfølgelig kan dere det" sa hun. Vi reiste oss og fulgte etter damen. "Her" sa hun og viste oss et bord, hun skrudde på noen lys, og hele plassen var nydelig.
Jeg så meg rundt og det var så fint. "Det er nydelig her" sa jeg og satte meg ned. "Si ifra når dere vil bestille" sa Servitøren og gikk. Jeg så på menyen min og bestemte meg for å ha spagetti bolognese, det samme skulle Justin ha. "Du?" sa jeg da serviøren hadde gått etter å ha tatt imot bestillnga. Justin så på meg og nikket. "Du har forandret livet mitt, hadde det ikke vært for deg, så hadde jeg vært den party jenta, Tusen takk Justin" sa jeg og så på han. "Ingenting å takke for" sa han og la hånda over hånda mi. Jeg smilte til han. "Jeg har noe jeg vil spørre deg om" sa han og så meg inn i øynene. "Hva da?" sa jeg og så på han. "Jeg har kjent deg lenge nå, og jeg har sterke følelser for deg" sa han uten å ta vekk blikket. "Vil du bli sammen med meg Cassie?" spurte han. Ordene som kom ut av munnen hans, gjorde meg glad. Det var ikke noe annet jeg ville. "Ja" sa jeg og bøyde meg over bordet og kysset han. "Jenta mi" sa han og smilte til meg. "Kjæresten min" sa jeg og smilte av tanken. Justin var nå kjæresten min.
Ukene gikk, og tiden med Justin på tour var utrolig gøy, spessilet med tanke på at vi var kjærester. Jeg hadde sakt ja til jobben i Las Vegas, og Justin kom ofte på besøk, og han skulle fikse sånn at jeg kunne bo i Los Angeles og jobbe i Las Vegas samtidig. Justin var gutten som hadde forandret livet mitt. Han hadde gjort meg til en bedre person. Jeg la meg rolig ned i senga og så på Den sovende Justin som lå vedsiden av meg. "You Changed My Life" sa jeg og kysset han mykt på kinnet før jeg sovnet
------------------
Dette var altså siste del av denne historien, og jeg har valgt å slette as long as you love me fordi jeg har mistet det jeg hadde skrevet og jeg orker ikke å skrive alt på nytt igjen, hadde skrevet nesten 70 deler da pc'en min valgte og slette alt sammen
Men skal spørre ei om jeg kan poste historien hennes her inne, kjenner hun og hun blir glad for det så hvis jeg får lov av hun så blir det en lang en :) og den heter forever? Og hun har begynt på sesong 2 men hun har hatt litt problemer med en i familien så hun har ikke postet noe på en stund på den så er ikke sikkert det blir to sesonger av den :)
TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR LEST DENNE HISTORIEN MIN, BLIR VELDIG GLAD NÅR NOEN LIKER HISTORIENE MINE, PÅ BLOGGEN MIN SÅ VAR DET 10 STK SOM LESTE DEN SÅ JWG SLUTTET OG BLOGGE DER. JEG KOMMER GARANTERT TIL Å FORTSETTE OG POSTE HISTORIER HER INNE SÅ LENGE JEG BLE SÅ GLAD NÅR SÅ MANGE LESTE HISTORIEN MIN <3
ELSKER DERE
---
Kiken min har vært litt klikk om dagen siden jeg oppdaterte iPhonen min til iOS 7 ( har ikke orket det før nå) men det er fikset nå skrev inn til dem så da oppdaterte de den :)
أنت تقرأ
You Changed My Life (Norwegian)
أدب الهواةCassie er en 18år gammel jente som bor i Phoenix i Arizona. Hun er en typisk badgirl, som alltid havner i trøbbel. Hennes bestevenner er Nathalie, Kim. Hun har en kjæreste som heter Dennis.Cassie er bare kallenavnet hennes. Hun heter Cassandra...