Del 5
--------
Jeg tok opp mobilen og slo nummeret til Dennis. Det tok en stund før han svarte. "Hei Babe" sa han og pustet tungt. "Oj, kunne nesten tro du hadde hatt sex" lo jeg. "Neida, hva skjer?" spurte han. Jeg gikk og sparket litt i sanden. "Jeg er naboen til Bieber, skal jobbe for han, ellers så er alt perfekt, forresten skal på middag med bieber også" sa jeg og himlet med øynene. "Du har jo aldri hata han?" sa Dennis. "Nei, men du skulle bare vist hvordan den gutten er altså" sa jeg og himlet med øynene igjen. "slapp av babe, jeg skal nok passe på deg altså" sa han med en sexy stemme. "Ja ikke sant" Lo jeg. "Bieber skal ikke komme mellom oss" sa han. "Nei, ikke faen" mumlet jeg. "Bra, men jeg må stikke, snakkes senere" sa han. "Snakkes, love you" sa jeg før jeg la på.
Jeg savner Dennis, det å reise vekk fra gutten jeg har vært sammen med i litt over ett år er ikke akkurat gøy. Jeg gikk opp mot sykkelen min igjen og syklet tilbake. Jeg la fra meg sykkelen og gikk inn i huset. "Hørte vi skulle ha middag med naboene?" sa jeg og så bort på Mamma og Pappa. "Så bra du får deg venner og snakker med naboen da" sa Mamma og så opp på meg og smilte til meg. "Venner?" Jeg kunne ikke annet enn å le. Justin og jeg var jo ikke akkurat blitt venner, han plaget meg mer enn Mike hadde gjort hele livet. "Vi er bestevenner" sa jeg ironisk og gikk opp på rommet mitt. Jeg lukket døra og gikk bort til speilet. Jeg satte meg ned og sminket meg, kunne ikke se ut som en fjump på middagsbesøk heller. "Kan jeg komme inn?" Mike så på meg i døra. Jeg så på han og bare nikket. "Prøv å forandre deg hvertfall" sa han og satte seg på senga mi. "Forandre meg?" spurte jeg og så på han i speilet. "Ja, finn ordentlige venner, ikke sånne som Nathalie, Kim og Dennis" Mike grøsset da han sa det siste navnet. Jeg snudde meg fort rundt og så på han. "1. Du bestemmer ikke over meg, og 2 Nathalie, Kim og Dennis, kommer alltid til å være mine venner" sa jeg surt. Mike hevet et øyebryn og ristet på hode før han reiste seg. "Lurer på når du skal vokse opp og få noe inn i hode ditt" mumlet han på vei ut døra. "Vokse opp? Tror du snakker om deg selv!" Ropte jeg etter han. Tar tilbake det med at Justin var mer plagsom nå altså. Jeg snudde meg mot speilet igjen og sminket meg ferdig. Jeg gikk bort til klesskapet mitt. "kødde litt med den duden kanskje?" jeg smilte av min egen ide og fant fram noe å ha på meg.
Jeg satte håret opp i en stram hestehale og gikk ned til de andre. "Skal vi gå eller?" spurte jeg. "Nei, vi skal kjøre" sa Pappa og så opp på meg fra Avisa. "Morsom" sa jeg ironisk og himlet med øynene og tok på meg noen svarte sko. Jeg sto lenge og ventet på at de andre 3 skulle komme seg opp fra sofaen og komme seg ut av døra. Jeg gleder meg allerede til å kødde litt med Justin. Jeg gikk bak resten av familien og planla hvordan jeg skulle tulle med Justin, jeg hadde en god plan når vi kom fram til døra og ringte på.
Del 6
--------
Justin åpnet døra og hilste på Mamma, Pappa og Mike før han studerte meg fra topp til tå, planen virket til nå hvertfall. "Hei Justin" sa jeg og faket et smil og ga han en god klem. Han så litt rart på meg når jeg slapp klemmen, men jeg bare blunket svakt til han og smilite før jeg gikk inn. "Du må være Cassie, Mitt navn er Ryan, og fy du var heit" sa Gutten med navn Ryan. Jeg så litt på han og hilste på han. "Ryan, oh damn!" En gutt, litt rar kom ut i gangen med store øyne. "Du er?" spurte jeg. "Chaaz" sa Han og gliste og tok meg i hånda. Han ristet hånda mi i en evighet, lover deg, en evighet. "Kan jeg få hånda mi?" spurte jeg og hevet et øyebryn. Chaz slapp hånda mi og trakk seg litt tilbake og så ned i bakken. "Ja, hva nå?" spurte jeg og så på alle sammen. "Middag" sa Justin og studerte meg fra topp til tå igjen. Jeg smilte til han og gikk bort til Mike og Mamma. "Du kunne tatt på deg noe mer klær" sa Mamma. "Gaaad, ro deg" sa jeg surt og gikk bort til et pådekket bord. Jeg satte meg vedsiden av Justin. "Hva skal vi spise da?" spurte jeg og fikset litt på shortsen min. "Spaghetti" sa Justin og så på meg, ikke på meg med på puppene mine. Denne planen kom til å bli lettere enn jeg trodde. "Du liker hva du ser?" nesten hvisket jeg, sånn at ikke Mamma og de skulle høre det. Justin så opp på meg og nikket ivrig. Jeg så på han før jeg så bort på maten på bordet. "Bare å forsyne seg" sa Ryan og pekte på maten og så på oss som var gjester.
"Så dere 3 bor her sammen altså?" spurte Mamma og så på Ryan, Chaz og Justin. "Ja, vi ville være nærmere hverandre, så hvorfor ikke bo sammen" Sa Ryan og smilte til Mamma. "Dere er vel ikke sånne som har fester hver helg kan jeg tenke meg" sa Mamma. "Nei, nei. Vi er så snille så" Sa Justin Jeg satte noe i halsen og begynte å hoste litt. De 3 ikke feste hver helg, det kan ikke stemme. "Satte bare noe i halsen" sa jeg og hostet litt til. Mamma og Pappa så litt rart på meg, mens Mike bar himlet med øynene. Virket ikke som Mike var så keen på å bli kjent med guttene. "Så hva gjør dere på fritiden da?" spurte Mamma. Hun og de spørsmålene sine. "Bar chiller, spiller fotball" sa Ryan. "Jeg også" sa Chaz. "Dere vet jo hva jeg driver med så, ja" sa Justin og smilte. Egentlig hadde jeg bare lyst til å himle med øynene, over hvor selvgod han egentlig er. "Ja, du er flink til å synge" Sa Mamma. "Jo takk" sa Justin og smilte.
Middagen ble ferdig. "Du kan bare bli igjen, og snakke med de, så kommer du hjem senere" sa Pappa og så på meg. Jeg nikket og satte meg ned i sofaen. "Vi stikker på fotball trening, ikke gjør noe dumt" sa Ryan og blunket til meg. Jeg så bort på Ryan og Chaz før jeg så på Justin igjen. "Koselig middag" sa jeg og så på han. "Ja ikke sant" sa han og satte seg nærmere meg. "Dere løyg ista ikkes sant, det med festinga?" spurte jeg. "Jaja" sa han og la til en latter på slutten av setningen. Justin sattte seg nesten oppi meg og bøyde seg mot meg. "Vil du bli med opp?" hvisket han i øret mitt. Jeg så på han før jeg bøyde meg fram og hvisket tilbake.
أنت تقرأ
You Changed My Life (Norwegian)
أدب الهواةCassie er en 18år gammel jente som bor i Phoenix i Arizona. Hun er en typisk badgirl, som alltid havner i trøbbel. Hennes bestevenner er Nathalie, Kim. Hun har en kjæreste som heter Dennis.Cassie er bare kallenavnet hennes. Hun heter Cassandra...