You Changed My Life (norwegian)

662 18 1
                                    

Hei, Jeg har begynt og skrive delene på pc'en i stedet fordi da blir det ikke så mye skrive feilsom det ble på bloggen min når jeg postet de rett etter at jeg hadde skrevet den.

jwg har også begynt på en ny historie som heter As Long As You Love Me

:)

del 21

.-----------

eg gikk etter Justin inn i stua. "Hvor er guttene?" spurte jeg og så meg rundt. "Bare gå å se på Chaz sitt rom" sa Justin. "Hvor er det da?" spurte jeg og så på han. "Har du ikke vært der før?" spurte han. Jeg ristet på hode og smilte. "Dør3 til venstre" sa han og pekte mot trappa. Jeg nikket og gikk opp trappa. Og banket på døra. "Kom inn" hørte jeg Ryan si. "Hei" sa jeg og gikk inn. "Hei, kom inn" sa Chaz og pekte på sofaen sin. Dette rommet var som en liten hybel. Jeg satte meg ned i sofaen og så meg rundt. Jeg la merke til en plakat, en plakat jeg håpet jeg ikke skulle se. Jeg kjente jeg fikk gåsehud "Ehm, Chaz?" sa jeg og så bort på han. "Japp" sa han og så på meg. "Hvor har du fått den fra?" spurte jeg og pekte på plakaten. "På nettet, var ikke den dama fin?" spurte han. Jeg kjente jeg begynte å bli kvalm. "Cassie, du er helt hvit, noe galt?" spurte Ryan. Jeg så bort på Ryan. "Nei, jeg må gå" sa jeg fort før jeg fortet meg ut av døra og fortet meg ned trappa. "Hvor skal du?" spurte Justin og så på meg.  Jeg bare fortet meg ut døra og mot huset. "Cassie!" hørte jeg Justin rope etter meg. Jeg klaret ikke snakke, jeg som trodde alt var bra. Tårene trillet nedover kinnet mitt. Hvorfor måtte Chaz ha den plakaten. Var ikke de bildene borte? 

Jeg åpnet ytterdøren og fortet meg opp på rommet, låste døren og gikk bort til skuffen min. Dro ut skuffen og fant fram boka. Boka full av hemmeligheter. Jeg bladde gjennom boka, mens tårene trillet nedover kinnet. Alle de minnene hadde kommet tilbake. Bare på grunn av Chaz sin stygge plakat. Jeg kan ikke bare be han ta den ned heller, da kommer han til å spørre hvorfor. Men jeg kan ikke la han ha den der heller, da kommer jeg aldri til å kunne glemme det igjen. Er jeg nødt til å fortelle dem det? Eller kan jeg la det være. Jeg sukket før jeg la fra meg boka med bilder. Jeg la meg ned i senga for å prøve å sove. 

Justin POV:

Jeg skjønte ingenting. Hva var hun så lei seg for? Hvorfor bare løp hun. Jeg skjønner ikke noen ting. Jeg gikk tilbake igjen, etter å ha løpt etter henne. Jeg gikk opp på rommet til Chaz. "Hva skjedde her?" spurte jeg og så på Ryan og Chaz. "Aner ikke, hun var kritt hvit, så bare løp hun" sa Chaz og trakk på skuldrene. "Hun så helt fra seg ut når hun løp forbi meg" sa jeg. Hadde jeg gjort noe galt? "Justin, hun er sikkert bare dårlig, sikkert ikke noe" sa Ryan og ga meg et sjevt smil. Jeg trakk på skuldrene. "Fy faen Chaz" sa jeg og så bort på plakaten han hadde hatt i snart 2 år. "Hva?" spurte Chaz og så opp på meg. "Ah, ja det ja, er ikke den dama deilig, skulle ønske jeg hadde ei dame som henne ass" sa han og siklet etter plakaten sin. "Haha, hun er ikke finere enn Cassie" lo jeg og så bort på Chaz igjen. 

__________________________________________________________________________________________

er igjen 10 deler av denne historien 

You Changed My Life (Norwegian)Where stories live. Discover now