Günün birinde bir bahar ile kelebek karşılaşıp arkadaş olurlar.Ilk önceleri arkadaşlık olarak devam eder bu durum. Tabi ki zaman lazımdır birbirlerini tanımaları için. Gel zaman git zaman kelebek o kadar mutlu olur ki bu arkadaşlıktan ve birliktelikten,mutluluktan içi içine sığmaz ve anlar ki bahara aşık olmuştur.Hayatında ilk kez aşık olan kelebek çeşitli hareketler yapar ve etrafa renkler saçlar.Bahara dönüp der ki bir gün "sevgili bahar seni sevdiğim için böylesine değiştim,çeşitli hareketler yaptım ve etrafa renkler saçtım,yalnızca seni sevdim diye.".Öyle zaman gelir ki bahar da kelebeğe karşı birşeyler hissetmeye başlar.Zanneder ki kelebeğe aşık oldum. Günler ve aylar birbirini kovalar ve kelebeği sevdiğini zanneden bahar,artık eskisi kadar ilgilenmez kelebekle.Kelebek ise "Acaba bahar beni artık sevmiyor mu ?" diye düşünmeye başlar.Çünkü baharın kendisine olan bu ilgisizliği onu üzmeye başlamıştır.İçin için sorar bu soruyu kendine.Bir gün kelebek bahara der ki ;"Biliyor musun ben seni çok seviyorum." Bahar " Bende." der ama kelebek bu sözde sevgiyi hissedemez. Bu sıradanlaşma gittikçe sürer ama kelebek sabırla hep seni cok seviyorum der bahara.Ama artık öyle bir duruma gelir ki kelebek,etrafta çeşitli hareketler yapamaz ve o renkleri saçamaz hale gelir. Kendini toparlar ve son kez bahara"biliyor musun ben seni hala çok seviyorum."der gözyaşları içinde.Bahar da ona döner ve yine bildil ironik umursamaz edası ile "uff söyledim ya bende seni seviyorum diye." der. Gün gelir kelebek hastalanıp yataklara düşer. Çok hastalanmıştır.Rengi solmuş çehresi sararmıştır kelebeğin.Yataklardadır artık.Bahar ise başında bekler kelebeğin yardımcı olabilmek için onu çok seven ve sevdiğini her firsatta söyleyen sevgili dostuna.Ama bellidir ki kelebek artık ölecektir.Ve son kez başını zorlukla döndürerek bahara der ki "biliyor musun seni ben gerçekten seviyorum ve bilmediğin kadar sevdim üstelik.".Çok hüzünlenir bahar bu durum karşısında ve son çare bir doktor çağırır.Nedir sorun diye sorar doktora. Doktor muayene eder kelebeği.Muayeneden sonra şöyle der: "Hastanın durumu ümitsiz, artık elimizden bir şey gelmez."Bahar merak eder kendisini bu kadar çok seven kelebeğin ölümüne sebep olan hastalık nedir diye ve sorar doktora"hastalığı nedir ki sevgili dostumun." diye.Doktor şöyle bir bakar bahara ve der ki:"kelebeğin bir hastalığı yok dostum, hiç dikkat etmemişsin galiba sevgili dostuna,bu kelebek sadece baharsız kalmış,ölümü onun için."der.Ve anlar ki bahar artık,sevgiliye seni seviyorum demek yetmemektedir.Ama artık çok geçtir.
"Sevdiklerinize, geç olmadan onları sevdiğinizi söylemekle kalmayın gösterin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalem Anlatır Herşeyi
Teen FictionKalemin mürekkebi insanın acısı bittiğinde tükenirmiş... Bizim kalemin mürekkebi ne zaman tükenecek acaba?