*medya ile okursanız hoş olabilir
Jimin'in ağzından
Erken başlayan dersler için güneş yeni yeni etrafı aydınlatmaya başlamışken uyanmıştım.Alarmımı kapattıktan sonra bir süre olduğum şekilde yattım ve derin bir nefes alarak kollarımdan aldığım güçle kendimi dikelttim.
Ellerimle gözlerimi ovuşturduktan ve yatakta dönüp durmaktan üstümden kayan kıyafetlerimi düzeltip yataktan kalktım.
Banyoya giderken odasının kapısı hala kapalı olan Taehyung'un kapısını çalıp seslendim.
"Dersimiz erken TaeTae kaldır o götünü."
Ayağımı sürüyerek banyoya girdim.Çıktığımda uykunun verdiği uyuşukluktan dolayı vücudum hala evdeki havaya alışamamıştı ve üşümüştüm.
Hızlıca odama gittim ve her zaman yaptığım gibi öncelikli olarak çoraplarımı giydim.Ayaklarım hep üşürdü ve asla ısınmazlardı.
Hızlıca giyindikten ve içinde yedek kıyafetler olan çantamı aldıktan sonra odamdan çıktım.
Fakat Taehyung'un kapısı hala kapalıydı.Tekrar kapıyı çaldım.
"Taehyung gerçekten geç kalacağız."
Fakat ses vermemiştin.Bir iki defa daha kapıyı çaldıktan sonra kulpu indirdim ve odana girdim.Sırtın bana dönüktü ve yorganın kafana kadar çekili şekilde yatıyordun.Yanına gelip yavaşça seni sarstım.Uykudan uyanınca insanları öldürecek kıvamda oluyordun,o yüzden seni güzel uyandırmaya dikkat ederdim.
Elim omzundayken konuşmaya başladım.
"Taeh-"
"Uyanığım Jimin."
Uykudan kalktığın için normalden daha kalın olan sesin beni korkutmuştu ve elimin hızlıca göğsüme gitmesini engelleyememiştim.
"Tanrım Taehyung,ses çıkartsana."
Yatağın yanından kalktım ve konuşmaya devam ettim.
"Haydi kalk gerçekten geç kalacağız. Hoseok hyung bizi bir daha beklerse kendi başımıza okula gitmemiz gerektiğini söyledi ve üniversiteye burdan gitmek neredeyse 1 saat sürer ayrıca bir dansçı olarak ayaklarıma dikkat etmeliyim yani,o kıçın hemen kalkıyor gerizekalı."
Cevap vermedin.Son zamanlarda modunu asla tahmin edemiyordum.Bir gün enerjiden bayılacak gibi olurken,bir gün de böyle oluyordun.Son 2-3 haftadır değişen davranışların yüzünden seni tanıyamaz olmuştum.Asla stabil değildin.
"Taehyung lütfen,gene gitmek istemiyorum polemiği yaşamak istemiyorum.Nolursun kalk."
"Ne gereği var ki?Sesim zaten asla yeteri kadar güzel olmuyor."
"Taehyung saçmalamayı kes ve kalk.Sesine melek gibi diyen kişi suratsız Bayan Lee değil miydi? O suratsız bile yıllar sonra ilk defa bir öğrencisine iltifat etmişse gerçekten bir şeyler var demektir."
"Bayan Lee umrumda bile değil."
"Son zamanlarda bana neyin gerçekten umrunda olduğunu söyler misin Taehyung? Silkelen ve kendine gel.Hoseok değilim ben.Bana tavırların sökmez.En yakın arkadaşınım,gerekirse seni döverim bile."
"Hoseok sesimi beğenmediği sürece gerisi cidden umrumda değil Jimin.İsterse Jeff Buckley dirilsin ve sesin çok güzel desin.Hoseok demedikten sonra o bile umrumda olmaz."
Pekala iş ciddiydi.Sen Jeff Buckley'e tapardın.Ve onun beğenisini alabilme düşüncesinin bile seni deli etmesi gerekirdi.
"Taehyung,Hoseok'un sesini sevdiğini biliyoruz.En başlarda kendisi ile konuşman için sana para veren o değil miydi?Sesini duymak için çıldırıyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Lover Boy ℘JiKook
Fanfictionbeni hep aynı yerimden yaralayan o eve yine de döneyim, döneyim istedim. 《28.04.2016》《01.09.2017》