Obudzilam sie rano mialam smieszny sen snilo mi sie ze wyjezdzam do Miami 😂😂 Spojzalam na moj stolik nocny i zdalam sb sprawe ze to nie byl sen ja naprawde wylatuje do miami na stoliku lezal bilet samolotowy i troche kasy i kartka z napisem milej podróży. Jestem zalamana ubralam sie uczesalam umalowalam i wg zeszlam na dol i dostalam sms od Parkera .
- Emi ty serio wylatujesz prosze nie zostawiaj mnie
- Parker ale ja nie chce leciec to moja mama mi kazala
- czemu pogadaj z nia ?
- rozmawialam juz lece mam juz bilet .Po tej wiadomosci w przedpokoju uslyszalam mocne walenie do drzwi pobieglam w tym kierunku otworzylam je i zobaczylam nikogo innego tylko Parkera . Wszedł zamknął drzwi i mocno mnie przytulil .
- O ktorej wylatujesz ?
- Samolot mam o 15 wiec o 13:40 musze wyjsc juz z domu .
- Ktora jest wlasciwie godzina ?
- 11:35
- zostalo nam 2 godziny dla sbPrzez ten czas rozmawialismy wspominalismy i obiecalismy sb ze jeszcze sie zobaczymy . Nadszedl juz ten czas musze jechac . Parker dowióz mnie na lotnisko wsiadlam do samolotu i co lece ...
************************************
Po jakims czasie obudzil mnie glos pilota samolotu- Uwaga uwaga pasazerowie samolotu lecacego do miami ladujemy powtarzam ladujemy .
Przyszykowalam sie do wysiadki. Zabralam waliski i pojechalam pierwsza lepsza taxi i pojechalam pod dom taty .
- Witaj curciu
- Hej tato powiedzialam z smutkiem .
- nie martw sie wszystko bedzie okey .
- pokazesz mi pokuj ?
- Jasne choc za mna .Tato zaprowadzil mnie po kretych schodach na gore . Otworzyl drzwi i ujzalam przeogromny pokuj z toaletka pieknymi meblami i ogolnie mi sie mega podobal 😍 Moj tatko jednak ma gust .
- Podoba sie ?
- Jasne ze tak jest cudowny 💖
- To ciesze sie choc na dol na kolacje
- Juz ide tylko sie rozpakujePo jakms czasie zeszlam na dol poczulam sie jak w najdroszej restauracji stol byl pelen az po brzegi pysznymi przekaskami ta chwila mogla by trwac wiecznie ... 💗💗💗
Hejka kochani przepraszam za tak dluga przerwe ale juz wracam zostawcie cos po sobie na znak ze sie podoba i ze jestescie z mna 💗💗💗