Dzisiejszego dnia zaszalałam i wstalam o 10:30 na stoliku kolo mnie leżało już śniadanie .
- Jak się spalo ksiezniczko ?
- A dobrze . Dziękuje za śniadanie.
- Nmz .
- A gdzie mój książę zabierze mnie dziś .
- Gdzieś w powietrze ale to niespodzianka .Pierwsza moja myśl to była wieża Ayfla. Ale jak sie puźniej okazało nie była to ta moja myśl .
Po zjedzeniu śniadania poszlak do łazienki wzielam długa odprezajaca kąpiel z babelkami . Zrobilam makijaż ubralam na siebie pudrowo ryżowa bluzkę i białe body z wcięciem na dekoldzie po około 2 godz wyszlam z łazienki i odziwo byłam głodna wiec zajzalam do szafki z slodkosciami i sieglam po jeden z nich .- EMI nie jedź tyle idziemy .
- Odczep się zaraz IDE .
- Po zjedzeniu opadowani ciastek wyszlam .
- Wsiedlismy na wypożyczony motor i gdzieś pojechalismy na duże miejsce .- Gdzie mie zabierasz .
- Wykupilem lot balonem nad Paryżem .
- Wow 💗❤👌
- Tam chce ci cos powiedzieć i oczekuje twojej odpowiedzi .
- Okey .Po chwili wsiedlismy do balonu i ruszylismy Nikolaus zadbał o wszystko było tam wino i kwiaty . Gdy byliśmy juz nad wieża Ayfla powiedział.
- EMI ja ciebie kocham a ty ?
- Nikolas to bardzo trudne i skaplikowane .
- Dlaczego.
- Ponieważ sama juz nic nwm .Resztę drogi do hotelu przeminelismy w ciszy . Odwiuzl nas do pokoju i resztę wieczora się nie odzywał . Ponieważ byłam głodna zeszlam na dol i zamowilam sobie kolacjo /obiad .
Wrucilam zmylsm makijaż i słuchając muzyki poszlam spaccc .... siup . Bajo .Podobało się ? Piszcie mi ruzne uwagi co zmienić żeby lepiej się czytalo Milo widziane uwagi proszę o kometaze i gwiazdki mega motywuja a nie ze chce mieć dużo .💗❤👌 miłego Wieczorka .