Šarlotina stížnost světu

104 16 11
                                    

Je krásné jarní dopoledne. Ale v Šarlotině duši je poněkud pochmurno. Šarlota si uvědomuje, že život není spravedlivý. Skutečnost, že přišla o jednoho z, jí nejbližších lidí, bolí. Proč se muselo stát zrovna tohle?

Tudy jsme loni chodívaly. V tomto parku jsme cvičily a protahovaly se. V kavárně opodál jsme si sobě stěžovaly, jak je život nespravedlivý. Drbaly jsme kde koho. Neustále jsme se spolu smály. Tak mě napadá... proč? Proč jsi mne tak zradila? Proč jsem si celou tu dobu hrála na slepou? Schválně jsem přehlížela tvé arogantní chování a brala jsem tě, jaká jsi. Říkala jsem si, že to k tobě prostě patří. Předstírala jsem, že mi nevadí, jaká jsi zlá a namyšlená. Chvílemi jsem myslela, že to jen tak Hraješ. Ignorovala jsem tvé povýšeně a pubertální jednaní. Ale co jsem vždy dobře viděla, že jsi neskutečně hloupá. Ne, blbá. Náplň tvého života byla fotit se před zrcadlem. Ano, na fotografiích je každý krásný. S dávkou make-upu. Ale ve skutečnosti taková nejsi. Prober se. Myslíš snad, že ti každý bude sloužit jen proto, že si nalepíš řasy nebo mu budeš posílat fotografie svého zadku? Ne, holčičko, neboj, život ti ještě ukáže. Byla jsem tvou jedinou kamarádkou. A ty? Místo aby sis mě vážila, zradila jsi mne na té nejvyšší úrovni.

Šarlota už v klidu sedí a usmívá se. Jedna malá kravička ji nezajímá a nerozhodí. Ano, přemýšlela nad tím, jak se jí za vše pomstít. Ale pak jí došlo, že tím nic nevyřeší. Že je to směšné, protože Šarlota přeci není jako ona, jako ta intrikánská káča, se kterou tak dlouho jen ztrácela čas. Nejlepší pomstou bude nechat ji žít si její zapackaný život a sama si užívat ten svůj šťastný.

Miluji svého přítele. Miluji ho moc a on mne také. A ty? Ty jsi šla a bosou nohou šlápla na opravdu špatné místo. Myslela sis snad, že tě bude chtít? Že mne snad nahradíš? Nebo se staneš jeho milenkou? Ha ha, jsi ještě hloupější, než jsem myslela. Byly by ti peníze a sex milejší, než dlouholeté přátelství? Jsi jen pitomou nánou. Škoda, že nebudu u toho, až si to jednou uvědomíš a život ti dá takovou facku, jaké ty rozdávaš na potkani. Kurvo!
-----------------

Někteří už jste to četli. Smazalo se mi to, tak jsem musela zveřejnit znovu.

Jak (by) to napsal život?Kde žijí příběhy. Začni objevovat