Multi^^ Yağmur un kıyafetleri..."Ciddi olamazsın!"
Barış ın pişmiş kelle gibi sırıtışının arkasında buz pateni vardı. Koluma vantus gibi yapıştı ve beni çekiştirmeye başladı.
"Hadi ama Yağmur. Çok istiyorum benim için n'olur n'olur n'olur.." yavru köpek bakışlarıyla kandırıvermişti beni.
Kendisi çocuklar gibi eğlenirken ben çocuklar gibi eğitmenin dizinin dibinden ayrılamıyordum. Bir anada çocuk beni bırakıverdi. Biraz ilerleyebildikten sonra da öğrendim sandı zaar bastı gitti.
Bir iki derken... Çanağın üstüne yapışıverdim. Baktım ne eğitmen ne de Barış ortalarda yok bari burda kalıyım dedim. Popom üşüdü...
Birden arkamdan hızla yaklaşan bir şey hissettim. Daha kafamı çevirip bakamadan kollarımın altına giren eller beni kaldırıverdi. Dümdüz devam ediyorduk. Kafasını omzumun üstünden hafifçe uzatıp konuştu.
"Biryerlerini kırmaya kararlısın bakıyorum.?."
Bu... Kafamı döndürmeye çalışıp"Ege!" bir anda dengemi kaybetmiştim. Tam Ege nin ayaklarına kapanacakken beni tuttu. Burun buruna ydık. Birden dibimizde beliren eğitmen çocuk nefes almadığımı farketmemi sağlamıştı.
"İyimisin?"
"Hı-hıhı" sonunda doğrulabilmiştik. Oha Ege... Barış, Barış... Ege... Oha!
Hızla etrafa bakındım ama hiçbiryerde yoktu. Birden gelen sesle irkildim.
"İşin olduğunu sanıyordum."
"E-evet aslında vardı. Bi arkadaşımla buluşucaktım da.."
"Buradamı?"
"Yok yani buluşmuştum da ortalıktan kaybolmuş."
"Kırk yıl düşünsem seni buz pistinde hayal edemezdim biliyormusun."😏
" Alıkonuldum.😑"
Gülmüştü.
"Sen biryerlerini kırmadan çıkalım istersen.?."
Kafa sallamakla yetindim.
***
Ayakkabılarımızı giymeye çalışıyorduk.
"Bu arada senin burda ne işin var?"
"Bir arkadaşla sözleşmiştik ama...ekildim galiba."
Telefonumu elime aldığımda Barış dan mesaj olduğunu gördüm.
"'Çok önemli bir işim çıktı. Sonra anlatırım."'
"'Bu arada özüdilerim😇"'"'Tmmdır. Çıktım ben."'
"'Parmaklarını kaptırmadın dimi"'
"'Sol serçenin ucundan biraz gitti ama şükrediyoruz"'
" Orada öyle sırıtmaya devam mı ediceksin?" telefonu arka cebime sokuşturup yürümeye başladım.
"Eee ne yapıyoruz?"
"Sen bilirsin. Ne yaparsın boş vakitlerinde?" kafa!mın üstünde şu tasarrufsuz olan lambadan yandı. Bunu bir ara değiştirmeliyim.
"Buldum! Hadi arabaya."