Yağmur dan
"Ege!?!"
Pörtlediğıne kalıbımı basabileceğim gözlerle bir Barış a bir Ege ye bakıyordum. Gerçi üçümüz de aynı durumdaydık. Ortam çok gergindi.
Bir dakika bir dakika! Ege yle Barış... Tanışıyorlar mı?
"Siz..."
"Siz..."
"Siz..."
Hepimiz aynı anda konuşmuştuk ve....çok komik değil mi???😅😅😅
Ege bir anda kahkahalarla gülmeye başladı. Çok geçmeden ben de ona eşlik etmiştim. Barış ise sadece anlık bir tebessümle yetinmişti.
Sonra Barış ın telefonu çaldı.
"Efendim baba?" kolunu kaldırıp saate baktı. Kaşları şaşkınlıkla kalkmıştı.
"Evet olmuş. Ne! 15 da..." telefonu indirdi.
"Neyse bu konuyu sonra konuşuruz. Ege sen arabayla mı geldin."
"Evet kardeşim." Kardeşim!!!???😮😮😮
"Beni acil eve bıraksana."
"Tamam, geç."
Ege den anahtarı alan Barış bana döndü.
"Seninle hesabım henüz bitmedi güzellik." arkasını dönüp arabaya doğru ilerlemeye başladı. Sonra Ege konuşmaya başladı.
"Makarnam için geri dönücem."güldüm
"Bekliycem."
***
Ege den
Yol boyu arabada sessizlik ve gerginlik hakimdi. Barış....Barış lıktan son derece uzak; ciddi, gergin, hatta hafiften kaşları bile çatık olabilir...
"Siz...avm de mi karşılaştınız?"
Sonunda bu ölüm sessizliğini bozan Barış olmuştu.
"Evet. Hayır. Şey biz önceden tanışıyorduk ama evet avm de karşılaştık."
"Öylemi? Peki ne zaman tanıştınız?"
"Geçen pazar. Bizim ormanda karşılaştık."
"Ciddimisin!?!"
"Ağlıyordu. Sonra neyse uçurtma uçurmaya felan başladık. Sonra düştü..."
"Ne!?! Yani bileğinin o hale gelmesine sebep olan senmiydin?"
Barış çok garipti. Bana bağırıyordu. Hatta vurmamak için direniyordu.
Birden ani fren yapmıştım. Çünkü Barış ların evine gelmiştik ve ben bunu son anda farketmiştim.
Durur durmaz Barış inmiş ve kapıyı hızla çarpmıştı.
"Bu da neydi böyle?"
***
Yağmur un evine dönmüştüm. Karşılaştığım manzara ise sandalyenin uzerinde kıvrılmış uyuyan bir adet Yağmur olmuştu.
Tam onu içeri götürmek için kucağıma alıcağım sırada kapının geçebileceğimiz kadar açık olmadığını farkettim. Ve onu kucağıma almadan önce odasını bulmaya karar verdim.
İçeri girdim ve merdivenlerden yukarı çıktım. Görünüşe göre dubleks bir evdi.
Sağdan ilk kapı...oldukça geniş bir banyo. İkinci...sadece lavabo. Üçüncü...Vay canına! Burası harika.