Sara membuka matanya setelah seseorang menarik langsir.
"Wake up kwon sara!! " jerit Jessica.
"Ahhh...five minutes.. please " sara menarik selimutnya melepasi kepala.
"Andwea..kitorang dah bersiap nak pergi breakfast. Kau kene makan jugak. Semalam kau tak makan.."
"Ehmm..nanti kau hantar kan breakfast laa.." rayu sara.
"Okay..tapi aku suruh pekerja yang hanta." Kata Jessica
"Whatever.. "
Jessica keluar dari bilik dan sara kembali tidur. Beberapa minit kemudian, ada seseorang menekan loceng bilik sara.
"Aishh.. siapa pulak ni?? " rungut saraa sambil berjalan ke arah pintu.
"Nak ap-"
"BREAKFAST ARRIVED! " Jerit sehun.
"S-sehun!? Apa kau buat kat sini?? Pergi makan kat bawah lah.."
"Aku dah makan. Aku bawakkan kau breakfast. Makan lah..." sehun terus masuk dalam bilik sara.
Dia meletakkan soup cendawan dan roti bakar serta susu di atas meja. Dia kemudiannya duduk.
"Marilah sini! Makan! " sehun kata.
Sara pergi ke tempat itu. Dia duduk dihadapan sehun dengan teragak-agak.
"Sini lah duduk sebelah aku.." kata sehun sambil menepuk tempat duduk disebelahnya itu.
"Tak apa lah.."
Sara mengambil sudu dan menyeduk sup cendawan yang dibawa sehun.
"Eh! Biar aku suapkan. Kau kan sakit.." sehun ingin mengambil sudu itu daripada sara.
"No! I will eat it myself. And I'm not sick." Kata sara.
Sara menyuap sendiri manakala mata sehun melilau kesekeliling. Tetiba, mata sehun tertumpa pada sebuah buku.
"Buku apa ni?? " sehun menggapai buku nota sara.
"Eh! Tak boleh! Ni aku punya! Get away! " sara mengambil dulu buku tersebut.
"Aww...please let me look at it." Rayu sehun.
"NO! "
"Please..."
"No! No! No! "
"Hmm...suit yourself. " sehun menyerah kalah.
Sara menghabiskan soup cendawan dan minum sedikit susu.
"I'm done. Now get out! " kata sara.
"Ehmm..kau tak nak makan roti ke?? " tanya sehun.
"Tak nak! "
"Sara...aku kan dah pesan. Please lah. Just for one week. Be happy and live like a normal girl. Just for one week. Okay?" Sehun pon keluar.
'I can't be okay. I can't live like a normal girl..Because he's not here. You never understand. ' fikir sara.
Beberapa minit kemudian, the girls dah balik. Diorang menyuruh atau lebih kepada memaksa sara untuk ikut diorang pergi jungle tracking. Sara pon terpaksa ikut.
Sara mandi dan menukar kepada singlet stripes dan kemeja kotak-kota biru dan hitam. Disertai dengan jeans dan kasut but. (Like in the media)
"Okay! Let's go." Jerit sowon.
Mereka pon bergerak ke jungle tracking site.
JUNGLE TRACKING SITE.
"Okay. Semua orang dah ada?? " tanya sehun.
"Dah!!! " Kata semua orang.
Sehun mengangguk lalu berkata...
"Okay sekarang kita kena bahagikan kumpulan. 2 orang satu kumpulan okay? "
Semua orang mula mencabut. Dan keputusannya ialah..
JESSICA-KRIS
CHANYEOL-SOWON
KAI-KRYSTAL
XIUMIN-YURA
SUHO-LUHAN
TAO-CHEN
LAY-KYUNGSOO
SEHUN-SARA"Okay..all set! Let's go! "
-to be continued -