ONE

417 21 0
                                    

"Today....i will be the happiest girl in the world!!! " Aku menjerit.

Opps...i really forgot to introduce myself. I'm Kwon SaRa. I'm 17 years old.

Hari ni ialah hari ulang tahun aku dengan baekhyun selama 2 tahun.

Aku dengan gembiranya melangkah masuk kedalam kelas.

Kelihatan didalam kelas masih tiada orang. Aku pon pergi ke meja ku dan duduk. Aku perasan seperti ada sesuatu di bawah meja ku.

Aku menjengah kebawah dan nampak sepucuk surat dan satu buku nota berwarna hijau disebelahnya.

Aku mengambil benda itu dan melihatnya dengan lebih teliti. Aku membuka surat itu. Ia tertulis...

Sara....
HAPPY ANNIVERSARY 2 YEARS
Oppa minta maaf sebab sara terpaksa menyambutnya seorang diri. Oppa sekarang sudah berada di suatu tempat yang jauh dengan sara. Oppa ada sebab tersendiri. Mungkin oppa akan balik...jadi sara tunggu oppa ye!
Saranghae ♥♥

B B H.

Aku menitiskan air mata selepas membaca surat itu.

Sampai hati oppa tinggalkan sara macam begitu je?! Pada hari anniversary kita pulak tu!! Arghh!!

Kemudiannya, aku membuka buku nota itu. It's just a simple note book. Di muka surat pertamanya tertulis...

So,,
Oppa nak Sara tulis semua perasaan sara kat dalam buku nota ni..tak kisah lah pasal oppa ke pasal orang lain ke...janji Sara tulis..this is my anniversary present to you♥♥

Perasaan marah aku membuak. Aku menyimpan semua barang itu kedalam beg lalu meletakkan kepala ku diatas meja dan tidur.

"Sara-shhii...ireona! Ireona! " jerit seseorang.

Aku perlahan-lahan membuka mata ku. Kelihatan dua kawan kelas ku luhan dan Krystal sedang berdiri dihadapan ku.

"Hey..asal kau tidur ni? Kitorang dah lama dah sampai, kau still tidur lagi.." kata Krystal.

Luhan melihat kiri dan kanan nya lalu bertanya..

"Emmm...where is baekhyun? "

"He's gone.." aku membalas pendek.

"Gone? Apa maksud kau?" Luhan masih lagi bertanya.

Aku lalu berdiri dan keluar dari kelas. Meninggalkan mereka berdua bersoal sesama sendiri.

Aku pergi ke rooftop. Aku berdiri dihujung dan menjerit..

"WHY!??! WHY DO YOU LEAVE ME?!!? I LOVE YOU!! BUT YOU JUST LEAVE ME!!! WHY??!! "

"YAAH!! Kau naik terjun ke? " ada suara dibelakang ku.

Aku menoleh kebelakang dan melihat orang itu.

Aishh...seolmaa...

-FEATURING -
Krystal (fx) as friend

-TO BE CONTINUED -


[C] 100th Days Missing YouWhere stories live. Discover now