Bölüm 15.24; saat

74 16 25
                                    

Adam beni çözdükten sonra adamlarini çağırıp furkani iyilestirmelerini emretti,ben bi yandan furkana zarar gelmesin diye yardim etmeye çalısıyordum arada oğuzun yanina gidip ellerini cözüyordum,oğuzun ağzını açtigimda ilk dedigi sey 3e kadar sayıp burdan birlikte kaćmakti keşke okadar kolay olsaydi furkan için buna katlanmak zorundayim...

Adama 24 saat icinde gelecegimi beni beklemesi gerektigi yeri ve saati soyledikten sonra,furkani bir hastaneye yatirmasini soyledim....

-Peki ben bunlari yapacagim;Sende 24 saat icinde yanima gelecksin küçük hanim...

Dedi ve hadi yine senin istedigin git ve rahatla yarın görüşürüz...

Dediginde az çok rahatlamistim,en azindan biseyleri yoluna sokup hem buğraya zorla ihanet etmis olmam hemde furkani o ucubelerin ellerinden kurtarabilridim,

Oginin kolundan tutup dışarıya sürükledim,korktuğu fazla belli olmuyodu ama elleri buz gibiydi,

- O Kumsal iti yüzünden başımızın belaya girmesini istemiyordum,korkmuyorum,koruyorum benn!!

Dedi ve bağırdı,mantikli konustugu icin fazla bisey diyemedim hem korkak sandigimiz oguzun asıl amaci kötülükten korumakmiş,ne kadar zor olsada itiraz ettigi her şeyi yapiyoruz...

-Aslında biliyordum,sen öyle korkak bir çocuğa benzemiyorsun,ve zaten bu grupta bir kişi mantikli birsey soylemeli,hepimiz akli bir kariş havada...Sana güveniyorum...

Dedigimde ne yapicaz peki diye sorudm;

-Milkshake içelim güzellik...

Dediginde suratimdaki şaşkinlik ifadesini görunce "Şaka yapiyorum,ortam azcik yumuşasin diye soyleidm" diye geçiştirdi,gülmeye başladiğimda eskiden yaşadiklarim geldi aklima onlarida aştim bu günleride aşarim diye düsündüm,mantikliydi ben hep güclü bir kizdim bu günleride aşardim...

Yürümeye başlamdan ogiye neler yapabilecegimizi sordum,düsünüyorum diyip etrafa bakindi,sorun şuyduki şuanda bana tek yardim edebilecek kişi Kumsaldi bi ara beni kullanan kişi,evet onun yanina gitmeliydim...
₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Saattler ve günler iptal bazı istemeyenler oldu neredeyse 30 kisiye yakin;bu itiraz edenlerin çoğu yayimladigim saatlerde mesgul olup,okuyamadiklarindaj dolayiymis...

-Kötü Çocuk & İyi Kız...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin