Furkan benden önce arkasına bakıp kolumdan çekiştirerek uyardı,
Hemen furkana ogiye gideceğimizi söylemesini istedim ve okyanusa yaklaştım...
Okyanus tek kasinı kaldırıp elini omzuma koydu,ağlamaktan kızaran gözlerime sinirli bir şeklide bakıp,
Onlardan ne istediğimi sordu ve gözlerini devirdi...
Okyanusa söyleyebileceģim tek şeydi Kumsal okulda bize yardım etti,galiba başımız biraz belada...Dişlerimi.o kadar sıkmıştım ki konuşmaya çalıştıkça çenem acıyordu,hem kumsalin benimle dalga geçmesi hemde ilk günden başımı belaya sokmam bunlar iyi şeyler değildi...
Okyanus sinsice güldü ve kolumdan itip bi kaç adım attı,bize bulaşmanı önermem diyerek yürümeye devam etti...
Okyanus içeri girer girmez ogiyle furkan çıktı,hemen koluma girip ne konuştuğumuzu sordular,ben bi kaç kelimeyle geçiştirip,kolumu aralarindan çekiştirdim ve arkama bile bakmadan görüşürüz diyerek yürümeye başladım...
Eve bi kaç adım kalmıştı ki Buğra aradı,Ve bana Istanbul'da ayrı bir yazlık tutacağını söyledi,ben mutluluktan çığlıklar atarken bütün mahalleli pencerelere doluşmuştu...
Çığlıklarımi eve saklamak üzere evin kapısını açtım montumu askılığın üstüne atıp,televizyondan şarkı açtım...
Wörğğkk,Wörğğk youğg seeğğ meee Iğğ bee...
Galiba hayatimda bu kadar mutlu oluyodum,bi defasında da annem bana o istediğim bebek mavisi elbiseyi aldığında bu kadar çok mutlu olmuştum ,çünkü benim için değerliydi bütün maaşını o elbiseye vermişti...
Bidakika Buğra annemi göremeyince,bana birsürü soru soracak ona ne cevap vereceğimi daha düşünmedim,İşte al gizem bi yerden yine patlak vereceksin...Galiba en doğrusu doğruları anlatmak diyip;
Çok sexy dansimı bitirdim ve hemen yattim...
Alarmimi kurup sicacik yorganıma sarilip uyudum.
Ben alarmin sesini duymadigimdan kapinin çalma sesine uyandim...Daha gözlerime açamadan yüzüme güzel bi tebessüm takıp kapıya koştum...
-Günaydın Güzelim...
Demesiyle zor açtığım gözlerimi ovuşlayarak, buğranin o parlayan ela gözlerine baktim....Hemen etrafa bakinip beni içeri alamayacakmisin dedi ve ben pardon aşkım gel,gel dememle içeri girdi...
Buğrayi oturma odasına goturup bisey icermsiin diye sordum kafasini saga sola sallayip kolumdan tuttu ve yanina oturtturdu...
Bana yaklaşıp boynumdan öptu ardindan kulağıma o güzel ses tonuyla seni çok özledim bitanem diye fisildadi...
Benden hiç ayrilmasin diye o sicacik boynuna sarilmistim,kendimi ağlamamak için zor tutuyordum,nasil olurda buğradan ayrilma fikrini düsünebilirim...
Buğra ellerini belime sarip gozlerime bakti ve annemlerin nerde oldugnu sordu...
Dogruyu soylemek istemesemde iliskimizde yalan istemiyordum zaten bu yalanida uzun sure ondan saklayamazdim en iyisi dogruyu soylemeliyim dedim icimden ve ellerimle bugranin cenesini avucuma aldim bugra yuzundeki elimi alip optu ,yasla dolan ve her an akabilecek olan gozlerime bakip bi sorun mu var dedi ve benim patlamama neden oldu...
Ona anlatmaya basladigimdaki yuz ifadesini degistirip,omzuma eliyle surttu,bunlar geçecek biliyorsun demi diyip sicacik dudaklarina ağlamaktan moraran dudaklarima degdirdi ve beni herzaman ki gibi nefesiyle büýüledi...
Boşuna nefesim demiyorum ona,o beni herzaman hayata bağladi,en kötü günlerimde ayakta tuttu ben ona hiç pahalı hediyeler alamama rağmen anneme yardim etmem gerektiginde onunla biryere gidememe rağmen,arkadaşlarının karşısına eski büskü kıyafetlerle çıkmama ve onu görünüşümle rezil etmeme rağmen beni bırakmadı,o beni sevdi bana güvendi....
Şimdi bana kumsal yüzünden Buğradan ayrilma fikrine kızacaksınız belkide ne kadar kötüsün buğra ya nasil kiyabilirdin diyeceksiniz ve haklisiniz ama emin olamiyordum....
Galiba artik farkina vardim,Kumsal salağın teki ve E.k Buğra ise benim hayatim ve ben onu hiç bırakmayacağım....
Buğra dudaklarını ,dudaklarimdan çekip ben buraya taşınacağım dedi...
Ben kafamı öne eğip olmaz,olmaz dedim ve buğranın ellerini tuttum benim için izmirdeki düzenini bozamassin,buna izin veremem dedim ve buğra parmaklarini parmaklarima yerlestirip ben senin için yaşıyorum izmiri sikeyim dedi ve gülümsedi...
Sen benim herşeyimsin,sadece sen ve sadece ben bizden başka kimse,biz birbirimize yeteriz dedim ve içecek birşey isteyip istemediğini sordum; Buğra iki elini boynunda birleştirip bi kahveni içeriz güzelim dedi ve öpücük attı ben tebessümümü arttırıp,hemenn bi türk kahvesi getiriyorum aşkıma dedim ve koşarak mutfağa gittim...