II.

84 3 0
                                    

Láska nieje chemický dej je to umenie.

Neskôr♡
Pripadám si ako by som ich všetkých poznala roky.Neverím ako veľmi mi Noah chýbal..pre niektorých je možno sj škaredý ale pre mňa je dokonalý.Veď predsa Noah je dvôvod prečo žijem a on ním ostane očividne ešte pekne dlho.Toľko rozprávania až som tomu nemohla uveriť. Keďže sme tam sedeli poriadne dlho.Noah aj Nathan rozhodli že sa musíme presunúť.Sme ako malé deti, čo nevedia čo majú robiť.Aj keď ja to viem, totiž to mojím cieľom je získať Noaha. Nakoniec som s Noahom vybrala takú pizzerku. Cestou sme sa toho dosť nasmiali a zabavili sa. Keď sme dorazili, Noah zistil že je totálne hladný.Neverili sme mu to pretože to často krát hrával ale keď mu začalo škvŕkať v bruchu, uznali sme mu nech si niečo kúpi.Poprosil Nathana aby mu kúpil nugety..no nezabralo to tak sa tam začali "biť" ako trojročné deti. Nakoniec sme s Lotty Nathana presvedčili. Kým bol preč tak sa nás Noah  pýtal ci sa nám páči Nathan samozrejme sme sa s Lotty okamžite  pozreli na seba a začali sa smiať s plnych pľúc.Keď sa Nathan vrátil, začal sa vypytovať aké to Noah  vlastne chcel nugety. Začal si s neho a nás robiť totálnu srandu."Pikantné alebo Normálne?" Pri tejto vete sme sa s Lotty  začali rehotať na celú pizzerku.Mali sme pocit že nás vyhodia, no nestalo sa.
Keď mu ich priniesli vyzeral tak komicky. Totálne sa bál ich ochutnať aby to neboli tie pikantné pretože to by sa tu totálne nervovo zrútil ako Noah dokonale  vie.Milujem jeho smiech,oči,úsmev,Hlas Milujem Noaha.
Neverila som že si s ním začnem rozumieť. Veď predsa ak by nebolo Lotty tak by som s ním asi nikdy nebola znova.🌹

Together WhateverWhere stories live. Discover now