XVIII.

22 0 0
                                    

Niekedy človek nevie komu má veriť, keď ho aj tak každý sklame. Ja som to ale už vedela. Linda a Theo len oni ma chápali, a len ja som chápala ich. Bolo mi do plaču keď som počúvala každé slovo ktoré Theo a Linda vyslovili. Sú to dve krásne osobnosti, ktoré len zablúdili niekde v tme. Niekedy nemúsíte mať na svojej strane každého ale aspoň dvoch sa oplatí mať. Toho dňa som sa stala s Lindou niečo ako sestrou. A s Theom bratom. Noah aj Nathan ná vyvolávali ale bolo nám to jedno mali sme jeden druhého a druhý tretieho a páčilo sa nám to. Keď sme sa videli obímali sme sa chvíľku ale lúčili sme sa aj celé hodiny. S ľudí ktorým som závidela sa stali mojou rodinou za jediný deň. Milujem ich. Milujem svoj život. Tak s to by som mohla byť ja. Lenže ja som spoznala Noah a Nathana. Dvoch ľudí,rozdielnych, pohľadných a dokonalých. Stále čakám na niečo zlé pretože toto je prehnane úžasné. Ale nič a nič. Konečne som to ja. A nie niekto iný. Až teraz si spomínam na nehodu na všetko na každú zlú chvíľu v mojom živote. Ďakujem osudu, že napravil svoje chyby ale neďakujem mu za tento bezstarostný život. Potrebujem zmenu. Každým dňom je to len stereotyp. Žiadne napätie a to je niečo čo mi strašne vadí. Nikdy si neprajte pokojný život pretože v sekunde sa to zmení. Tak ako u mňa.
Nezvládnem prežiť to. To čo mi mama oznámila raz večer.

Together WhateverWhere stories live. Discover now