X.

42 1 0
                                    

"Áno, Aljaška potrebuješ niečo?"ozvala sa Lotty milým tónom. " Tu je Nathan Aljaška je v nemocnici zrazilo ju auto nedokázal som tomu zabrániť je v Kóme." Ako som to dopovedal tlačili sa mi slzy do očí. "Nathan nerob si srandu toto sú veci o ktorých sa nežart.."hneď som jej skočil do reči."Nemocnica v centre;poschodie 4 izba 78.Príď sem potrebuje ťa a nevolaj prosím tomu debilovi, OK?" V rýchlosti som jej dal adresu a už len počul tiché ok a zrušil. Išiel som si kúpiť kávu, až potom som si uvedomil, že som nevolal jej rodičom. Bože oni si myslia že je všetko v poriadku doriti! Vytočil som jej mamku, hneď zdvihla "Ahoj, zlatíčko čo potrebuješ?" Opýtala sa prívetivo. "Dobrý deň tu je Nathan som Aljaškin kamarát.. stala sa nehoda Aljaška je v nemocnici, upadla do kómy. Stalo sa to pred pol hodinkou, zavolal by som aj skôr ale nebol som vo svojej koži.. Prídete prosím?" Po týchto slovách som si len vydýchol. "Preboha! Okamžite vyrážam za vami!" zložila. Je to strašné. Chvíľu som len tak sedel na stoličke a čakal, popritom som popíjal kávu. Nenávidím kávu chutí odporne, ale teraz na tom nezáležalo, záležalo len na nej. V tom pribehla Lotty s Theom, ťahala ho za ruku lebo už nevládal. Hneď ako pribehli Lotty ma silno objala a Theo len chytal dych. Sadli si a po chvíľke sa Lotty spýtala: "Čo sa stalo?" Nebol som pripravený je to porozprávať ale spustil som. "Prechádzali sme sa po parku a tak snažil som sa ju rozveseliť no aj tak bola naštvaná kvôli Noahovi..Potom sme prechádzali cez cestu pípla mi smska od mami tak som zastal pri parku ešte pred prechodom..ona však nevnímala a pokračovala z ničoho nič som len počul *tresk* a už ležala pod autom na prechode, pribehol som k nej aj nejaká teta a skotroval jej puls-Nedýchala hneď zavolali sanitku a tá nas priviezla sem. Od vtedy mi len povedali, že upadla do kómy a že je to dosť vážne."

Together WhateverWhere stories live. Discover now