XIII.

14 0 0
                                    

Neverím. Linda! Tá krava sedí pri mne! Kde je Lotty? Doriti! Mám takè nervy, čo má toto byť?! Mala som radšej ostať v kóme. V tom konečne začnem počúvať čo tá krava trepe: "Hej ty! Ajlaška! Máš pekný úsmev, myslím že nechceš aby ti ho niekto skrivil..Takže k veci. Bolo mi povedané čo sa tu deje! TY chceš môjho chalana. Ty úbožiačka jedna! Nemáš na ňho nesnaž sa. Drž sa od neho ďalej a skús to niekomu povedať a skapeš!!Pochopila si to už konečne "anjelik"?" Vyvalila som oči. Čo toto má byť? Kde sú ostatný?? Ona ma chce zmlátiť? Zostala som čumieť ako nemá. Nenávidím ju! Keby som nebola v nemocnici tak to by zle skončila ona a nie ja! Ale som v nemocnici slabá,bezmocná a zničená. Takto to dalej nejde! Ja som hlúpa..ja tu rozmýšľam a ona je stále tu! Začala som kričať: "Doktor! Sestrička! Pomôžte mi niekto! Je mi strašne zle!" Rýchlo pribehla sestrička a vyhnala tú mrchu von. Konečne. Sestričke som vysvetlila že som strašne hladná a či mi dajú najesť, o tom incidente som radšej pomlčala. Dokážem si to vyriešiť aj sama! Už nemusím byť ticho ako na starej škole. Už to môžem byť ja! V tom ma napadlo že kde mám mobil. Znova som zavolala sestričku no najprv som sa jej ospravedlnila, že ma musí toľko obskakovať a spýtala som sa, že či ho nevidela. Ona sa usmiala a išla niekam preč, do 3 minút bola spať podala mi môj telefón. S úsmevom odvetila: "Nejaký Nathan tu bol s tebou celý čas a dal nám tvoj telefón aby ti ho pre istotu neukradli tu v izbe. A odkazuje ti že ho to veľmi mrzí ale že musel ísť domov pomôcť mame povedal že sa vráti okolo 17.00."

Together WhateverWhere stories live. Discover now