XVII.

22 1 0
                                    

TELENOVELA! Áno tak si cítim. Telenovela je druh seriálu v televízii kde je všetko až prehnane dramatické. To je aj definícia môjho života. Plakala stále plakala ako malé decko. Nechcela som jej ublížiť alebo tak nejak ale toto na mňa bolo príliš bez slova som odišla do kuchyne a hľadala tieto veci: popcorn, zmrzlinu ,vodu a nejaké čipsy. Nechala som to na linke všetko pripravené kým sa robil popcorn. Potom som utekala do našej "kino-sály" a pustila Lilo&Stitch-moju najobľúbenejšiu rozprávku. Zavolala som ju dnu usadila a priniesla občerstvenie. Mali sme šťastie, dnes pršalo a tak sme ostali predsa len u nás, a celý deň pozerali filmy. Videli sme ich veľa a všetky boli úžasné. Je fakt milá a múdra aj keď sa prezentuje pred chlapcami ako keby bola hlúpa a  nafúkaná,vravela mi že len chce vzbudiť dojem silnej ženy. Aj keď je vo vnútri taká ako ja. Sadla mi ale nebudem radšej riskovať, pretože nechcem aby to dopadlo tak ako s Lotty. Večer sme ešte išli skejtovať. Poslednou dobou som skejt milovala. A Noah ten prekliaty chlapec. Človek pre mňa ideálny, sa každou sekundou mení na monštrum. Skončila som. Som na dne plná myšlienok. Už nemám komu veriť. Raz možno pochopím na čo je táto dráma dobrá ale pochybujem. Pre moje prekvapenie Linda vedela skejtovať a dosť dobre. Ja som zase vedela dobre surfovať, no o tom nevie nikto okrem moich rodičov. Späť k téme. Skejtovali sme už dobrých 45 minút keď sa tam zjavili. NOAH,NATHAN,LOTTY. Tá svetá trojica. Za nimi sa tiahol Theo ktorý pribehol za nami a vyobímal nás. Bola som rada že ho vidím. Ostal s nami ešte skejtovať. Ale nebo jediný kto ostal v skejtparku. Potom sme išli na pizzu. Kde sme sa o tom všetkom porozprávali.

Together WhateverWhere stories live. Discover now