Přišla jsem do školy a hodila tašku k lavici. Ignorovala jsem Marry a šla k Vicky. ,,Ahoj kotě." Přisedla jsem k ní. ,,Neprosila jsem tě, abys mi přestala říkat kotě?" Podívala se na mě. ,,Prosila, ale mě baví tě škádlit."
Britney přišla do třídy. ,Ahoj Br..." Britney hodila tašku k lavici, a odešla. v tu chvíli se John zvedl od kluků a přešel k Marry. ,,Tak si mě ignoruj." Prohodila Marry a zamračila se. ,,Co se děje?" Zeptal se John a posadil se k Marry. ,,Já nevim." pokrčila rameny. ,,Brit mě totálně ignoruje. a od kdy se baví s Victorii?"
,,Vždyť ji doučuje ne?"
,,já vim, že ji doučuje, ale ve škole se nikdy nebavili."
,,Možná menší skrat. "
,,Asi jo." Povzdechla si Marry.
Byly jsme s Vicky u mě v pokoji. Objímaly jsme se. Když jsem ji pustila podívala jsem se na ni ,,Nechci aby jsi mi odjížděla." ,,Já ti nechci odjíždět." Zavzlykla a pevně mě objala. Byla jsem o trochu větší než ona. Přesněji o hlavu. Ukápla mi slza. ,,No nic. Nebudeme přebíhat do budoucnosti. Slibuješ, že na mě nezapomeneš?" ,,Slibuji." ,,Tak nezajdeme do kina?" Podívala jsem se na ní a usmála se. ,,Moc ráda."
Vycházely jsme s kina. ,,ten film byl boží." Zajásala Vicky ,,Jo ušel." Řekla jsem. Ten film byla taková šílená slaďárna. A já nešnášim romantické filmy. ,,Jak ušel? Byl tak děsně smutný." ,,A teď jdem k nám." Řekla jsem s radostí. ,,Počkej já musim jít domů."
,,Tak zavolej, že u mě přespíš."
,,To nezní špatně, ale nemám pyžamo."
,,A já ti vlastně nikdy žádný nepůjčím." Prohodila jsem sarkasticky. ,,A jo. Promiň to mi nějak nedocvaklo."
,,Tak co ti na to doma řekli?" Zeptala jsem se s nadějí v hlase. ,,Můžu tady spát." Zajásala Vicky. Přistoupila jsem k ní zaklonila hlavu a pošeptala jí do ucha ,,Co se takhle jít vykoupat?" ,,Spolu?" Zeptala se trochu váhavě. ,,Samozřejmě" Řekla jsem a pousmála se.
ČTEŠ
Jsem jiná ✔ (Probíhá korekce)
RomanceUž od mala cítím, že nejsem jako moje kamarádka Marry, která pozoruje kluky kolem sebe. Utvrdila jsem se v tom, že skutečně nejsem jako ona, když jsem potkala Victorii. Tu nejkrásnější dívku, kterou má rád každý. Dívku, která mi ukradla srdce. A...