Ráno jsem otevřela oči. Za deset osm... Měla bych vstávat. Vstala jsem a přešla jsem k zrcadlu. Vypadala jsem hrozně. Měla jsem opuchlé oči a rozcuchané vlasy. A jo vlastně... Včera jsem se rozbrečela... Jak jsem se vůbec dostala do postele? Začala jsem se upravovat. Vlasy jsem si dala do pořádku rychle. Oblékla jsem si fialovou mikinu a černé džíny. Přešla jsem do koupelny. Začala si čistit zuby a vzpomínala co se včera stalo. Neměla jsem to dělat slzy se mi nahrnuly do očí okamžitě. Sakra.
Šla jsem dolů po schodech. Ani jsem neměla hlad. V rukou jsem měla notebook. Dala jsem si ho na stůl a začala koukat na filmy.
Seděla jsem ve třídě a snažila se tvářit normálně. ,,Ahoj Brit." ,,Ahoj Johne. ,,Marry tu ještě není?" ,,Co myslíš?" Zeptala jsem se ironicky a kývla směrem k prázdnýmu místu vedle mě. ,,Dobře klídeček." Řekl a odešel. Po chvilce zase přišel a sedl si na Marryino místo. ,,Hele co děláš po škole? Chtěl bych ti nakopat zadek v nějakých těch hrách." Řekl a šibalsky se usmál. ,,No víš..." Začala jsem, ale v tu chvíli prošla okolo Sally s Vicky. Vicky se na mě podívala a jenom si odfrkla. Co jsem sakra provedla? ,,Promiň, ale dneska to nejde." ,,Bojíš se co?" ,,Ne." Ohradila jsem se. ,,Johne! Pryč z mého místa." Zvolala Marry, když přišla. ,,Pardon. Vaše veličenstvo." Řekl ironicky John a zasmál se. Začala jsem se s nima bavit. O dvě minuty později zazvonilo. A začal dějepis.
Šla jsem chodbou. Skoro nikdo nebyl ve škole. Měla jsem službu a tak jsem musela uklidit třídu. Najednou jsem před jednou z tříd viděla Sally s Vicky. Zrovna se bavily, když jsem přišla blíž zaslechla jsem: ,,Promiň Sally budu muset ještě uklidit tuhle třídu." Řekla a ukázala palcem na třídu za sebou. ,,Snad někdy jindy." ,,Dobře. Měj se zlato." Řekla Sally a objala Vicky. Když Sally odešla Vicky otevřela dveře třídy a vešla dovnitř. Moje šance. Vzala jsem za kliku a otevřela dveře. Vicky byla u skříně a rovnala výkresy mladších žáků. ,,Copak Sa... Co ty tady sakra chceš?!" Vyjela, když mě uviděla. Srdce mi tlouklo a šla jsem směrem k ní. ,,Chci vědět co se mnou máš za problém." Zeptala jsem se jí trochu s klidem. Zčervenala. ,,Co tě to zajímá?" Podívala se na mě. ,,Ještě před týdnem jsme se bavily normálně a teď? Teď se ke mně chováš mizerně." ,,Do toho ti nic není." Odsekla. Přiblížila jsem se k ní vzala ji za její pravou rukou a jemně přirazila ke zdi. ,,Ale je."
Zničehonic ji Britney přirazila ke zdi a přiblížila k ní obličej. Victorii tlouklo silně srdce a znervózněla.
,,Víš proč mě to zajímá?! Protože tě miluju." Vyštěkla jsem na ní a vrazila jí pusu. Když se uvolnila začala mi polibky oplácet. Takhle jsme naproti sobě stály a líbaly se. Když jsme přestaly Podívala se na mě a vypustila z úst ta tři nádherná slovíčka: ,,Já tebe taky." Objala mě kolem krku a vrazila pusu. Byla jsem jak v sedmém nebi. Jen jsem tam chtěla stát a užívat si její polibky.
ČTEŠ
Jsem jiná ✔ (Probíhá korekce)
RomanceUž od mala cítím, že nejsem jako moje kamarádka Marry, která pozoruje kluky kolem sebe. Utvrdila jsem se v tom, že skutečně nejsem jako ona, když jsem potkala Victorii. Tu nejkrásnější dívku, kterou má rád každý. Dívku, která mi ukradla srdce. A...