4. kapitola

1K 54 0
                                    

Po sedmé jsem nad Johnem vyhrála. Koukla jsem se na hodiny. Osm večer? vždyť jsme začali hrát ve čtyři. ,,Johne už bys asi měl jít. Koukni se na hodiny." John otočil hlavu od televize a podíval se na hodiny.  ,,nebojí se o tebe mamka?"
,,Ne dneska přijde okolo devátý." Pokrčil ramen a pomalu se zvedal ze země.
Přešli jsme do haly ke dveřím. ,,Tak dík za skvělý den." Řekl John a pomalu vyšel ze dveří.
,,Já ti taky děkuju. Zase se někdy stav, ať tě můžu zase rozmetat." Zašklebila jsem se na něj. 
,,Hele dneska jsem nebyl v kondici jo, příště budeš brečet ty." Mrknul na mě a zamával.
,,To určitě." Mávala jsem mu zpátky a pomalu pozorovala, jak se jeho postava vzdaluje.

Victoria šla z lékárny ,,Ještě, že tam tak pozdě byli." Oddechla si. Šla okolo bytu Britney, když se podívala tím směrem všimla si, že od ní odchází ten kluk z dneška. Kousla se do rtu a řekla si, že to radši projde křovím jen aby jí Britney neviděla. 

Když jsem seděla ve třídě a bavila se Marry přišla do třídy Vicky. Vypadala jako by celou noc plakala. Měla skoro rozcuchané vlasy. Chci se za ní rozběhnout a pořádně jí obejmout. Copak moje krásko?  Prosím netvař se tak ničí mě to. ,,A... Brit ty mě vůbec neposloucháš." Marry mě vytrhla z transu. ,,Co? Co se děje?" Podívala jsem se na ní zmateně. ,,Co je zlatí?" To si Sally všimla, že je Vicky nešťastná. Zazvonilo do třídy přišla paní Rockwordová (naše třídní). ,,Tak děti mám  pro vás špatnou novinu. Victorie můžeš." Vicky přešla vedle paní učitelky. ,,Děti asi za tři týdny nás nadobro opustí vaše spolužačka Victoria odjedou do jiného města a Victoria bude chodit na jinou školu. Tak se prosím hezky rozlučte."  Ne to mi nemůže udělat. To snad ne. 

Jsem jiná ✔ (Probíhá korekce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat