Otevřela jsem oči. podívala jsem se na Vicky, která měla hlavu na mé hrudi. Usmála jsem se je tak krásná. Pomalu jsem jí sundala hlavu z mé hrudi a šla dolů do kuchyně. Otevřela jsem ledničku a podívala se do ní. Co by si Vicky asi tak dala? Hm... vajíčka? Vzala jsem plato vajec a šla kuchtit.
Victorie otevřela oči. Posadila se na postel a promnula si oči. Zazvonil jí telefon. Rozespale se na něj podívala. Máma. Zvedla hovor: ,,Ano mami?" Řekla a zívla si. ,,Jo jsem u kamarádky neboj....Cože potřebuješ?....Dobře přijdu v jednu....Hm ahoj " Položila telefon na stůl a stoupla si. Protáhla se. Ach jo. Já se nechci stěhovat. zvlášť, když to znamená opustit Britney.
Victoria otevřela dveře od pokoje a šla ke schodům. Uslyšela broukání a pousmála se. Sestoupila po schodech dolů do kuchyně, kde Britney míchala vajíčka a a pevně ji objala.
Míchala jsem vajíčka a do toho jsem si broukala. Zničehonic jsem ucítila jak mě někdo objal. ,,Vicky co blbneš?" Zasmála jsem se a pohladila ji za ruku. ,,Tulím se." Řekla, pustila mě a přešla vedle mě. Podívala jsem se na ni. Stála tam a ruce měla za zády. ,,Víš, že ti to moje pyžamo hrozně sluší?" Prohodila jsem. Zasmála se, vzala mě za ruku a otočila mě. Stála jsem čelem k ní. zničehonic mě začala líbat. Vrážela mi jazyk skoro až do krku. Zavzdychala jsem. Objala mě okolo krku, chytla jsem ji za zadeček a jednou rukou jsem ji zajela pod tričko pyžama. Přestala, podívala se mi do očí. Chvilku jsem tam tak stála a koukala do jejích krásných očí. ,,Kruci vajíčka." Vyjekla jsem a pustila ji.
,,V kolik máš jít domů?" Zeptala jsem se, když jsme se oblékaly. ,,V jednu." Řekla posmutněle a přetáhla přes sebe tričko. ,,Nechceš si to tričko ještě sundat?" Zeptala jsem se trochu svůdně (teda aspoň myslím, že to bylo svůdně). ,,Říkala jsem, že čekám do osmnácti."
,,Nemyslela jsi to se sexem?"
,,No myslela."
,,Tak vidíš. Já tě jenom chtěla vidět nahoře bez."
,,Teď jsem se oblíkla." Ohradila se na mě. přistoupila jsem k ní. ,,Okej. To tričko ti sundám já. Co ty na to?" Vzala jsem to její triko a přitáhla si ji blíž k sobě. ,,No..." Podívala se jinam. Naklonila jsem hlavu a začala jí líbat krk. Zavzdychala. ,,Počkej." Vydala ze sebe a a dala mi ruce na ramena. ,,Na co mám čekat?" Zašeptala jsem jí do ucha. Zazvonil mobil. ,,Sakra kdo zase otravuje?" Zaklela jsem. Přešla k psacímu stolu. Vzala jsem mobil do ruky. Volala Marry. Zavolám jí potom. ,,Neměla bys to zvednout?" Zeptala se mě Vicky. ,,To počká." Mávla jsem rukou, přistoupila k Vicky a hodila jsem si ji na postel. ,,Hej." Zvolala. Vyhrnula jsem jí tričko a začala líbat na bříšku.
ČTEŠ
Jsem jiná ✔ (Probíhá korekce)
RomanceUž od mala cítím, že nejsem jako moje kamarádka Marry, která pozoruje kluky kolem sebe. Utvrdila jsem se v tom, že skutečně nejsem jako ona, když jsem potkala Victorii. Tu nejkrásnější dívku, kterou má rád každý. Dívku, která mi ukradla srdce. A...