YASA DIŞI İŞLER

32 1 0
                                    


Gözbebeklerinde kendimi görmek istediğim adamın gözlerinde sadece acı ve karanlık vardı . Gözlerim sanki onun dökmediği gözyaşlarını dökmek için gözlerimle savaş veriyordu ama ağlamıyacaktım en azından burada ağlamıcaktım arkamı dönüp arabaya ilerlemeye başladım teyzemde arabaya geldikten sonra arabaya binmiştik ve hiçbirşey hissetmem sandığım kalbim sanki onun için atmaya başlıcaktı.  Aşka inancım yoktu ama sanki mıktanıs gibi birbirimize çekilicektik ve ben o  yokken hep onu beklicektim ..

~~~~~

Tam tamına üç ay üç aydır yoktu .
Aramıyordu aramamıştım mesaj atmamıştı ,atmamıştım. Neredeydi ne yapıyordu bilmiyordum . Sadece o değil diğerleriylede hiç konuşmamıştık. Üç aydır sadece okula gidip geliyordum tek konuştuğum bir anonim hesaptı her gün akşam 9 'da mesaj atan biriydi . Ilk başlarda ilgimi çekmemişti fakat her gün 9'da mesaj atınca bende cevap vermeye başlamıştım ve şuan saat 20.49 'dü .
Biraz sonra yine mesaj atardı .
Bende o Sırada şaçlarımı  kurutabilirdim .
Şaçlarımı kurutma işlemi bittikten sonra telefonumun ekranı yanıp söndü . Her gün ayrı Konuları konuşuyorduk karşımdaki çoçuk bir uyuşturucu bağımlısıydı ve sanırım erkekti ve kötü işlere bulaştığını Bodrum'da yaşadığını biliyordum bir de 19 yaşındaydı .
Mesajı açtığımda ilk yazdığı şey"aşık oldum "  cümlesiydi .
"Nasıl bir histi?"
"En güzel manzaralara deprem olucak bir gülüşü vardı."
"Seni sevdi mi?"
"Sevmedi "
"Sen ne yaptın ?"
"Tutunduğum ipler güvendiğim yerden kopunca uçurumdan düştüm ve insanlar intihar ettim zannetti "
"Anladım"
Acaba birgün bende böyle olur muydum?
"Yarın Antalya 'ya geleceğim ,seninle bence Tanışma vaktimiz geldi ."
Tanımadığım bir uyuşturucu bağımlısıyla hatta adını bilmediğim bir çoçukla tanışmak delilik miydi?
Içimdeki ses o çoçuk hayata karşı ayakta durmak isteyen bir çoçuk iyi birisi değil ama güvenilir diyordu . 

'Nerede buluşacağız?'

'Okul çıkışı uygun mu ?'

'Uygun'

*****

Tüm gün sıramda yatmıştım . Çıkış zili çaldığında ağır ağır merdivenlerden inerken ayağım takıldı önümde kişinin omzuna tutunarak düşmekten kurtulmuştum. Çoçuk ne olduğunu anlamak için arkasını döndüğünde 'özür dilerim düşmemek için tutundum ' diyerek yanından geçtim gelicek kişiyi tanımıyordum ama o beni tanıyordu . Kapıya ilerlediğimde beton duvarın üstünde oturan bir çoçuk vardı ve beni görünce duvardan atlayarak yanıma geldi .

Elini uzatarak 'Ben Asıf sen de Nefret '

Elini sıktıktan sonra yanımızdan geçen Sergen'in bakışlarından rahatsız olmuştum  fakat bunu belli etmemek için sırtımı dikleştirdim bu bakışlarda neydi böyle?

'Karnım aç benim ama önce senle birlikte bir yere gidelim birşey teslim etmem gerekiyor ondan sonra yemek yeriz uygun mu ?

Hiç tanımadığım bir çoçukla bir yerlere gitme fikri cazip gelmiyordu . Düşünceli durduğumu görünce tereddüt ettiğimi anlamıştı sanırım .

' O zaman sen beni cafede bekle ?'

'Tamam'

 Arkamı dönüp kafeye ilerlerken o da arabaya doğru ilerliyordu . Tam içeri giricekken kapının geri çekilmesiyle arkamı döndüm uzun suredir kouşmadığım Doğan karşımda duruyordu .

MECAZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin