Merhaba lütfen şarkıyı dinleyip okuyun sizleri seviyorum.
Doğan onu camda gördüğü için kapıyı açmaya gitmişti. Kapıyı açtığında kızıl kız yavaşça ilerleyerek Polat'ın yanına yaklaştı ve o an içinden geçen tek şeyi yaptı ve kırmızı gözlerle koltukta oturan adama doğru koşarak sarıldı onun ne tepki vermesinden korkuyordu fakat Polat kokusunu aldığında bile annesine benzeyen kızı kollarının arasına aldı ve son gözyaşlarını kızın omzuna akıttı.
Yazardan
Kız kollarını sadığı adamla göz göze gelmekten korkuyordu . Hiçbirşey demeden sarıldıklarında kendini çeken taraf Polat olmuştu . Adamda kızla göz göze gelmek istemezcesine ayağa kalktı ve arkasını döndü. Kız ayağa kalkıp Polat'ın tişörtünün arkasında tuttu.
Özür dilerim , ben birşey yapmadım annene neden birşey yapayım yemin ederim birden oldu hava alsın diye çıkmıştık .'
'Düşünmem gerek şimdi gitmeni istiyorum' adam arkasına dönüp kızın kızarmış burnunu kırmızı gözlerini görmek istemiyordu yanındaki herkesi kaybeden bir adamdı evet nedenini bilmediği bir şekilde kıza ihtiyacı vardı fakat o burda durdukça onada zarar vericekti. Kız yavaşça ellerini tişörtten kollarını çekti hıçkırarak ağladığını o an farkettiği gözyaşlarını silerek onu kendine çevirdi Polat karşı çıkmamıştı bir an gözlerinden acıma ve üzülme geçmişti .
'Yaraların iyileşmicek Polat bak benimde yaşayan fakat ölü bir annem var yaraların ne kapanıcak nede iyileşicek hep ara sıra anneni özlediğini belirten bir acı içini sızlatıcak ve sen yeni tanıştığım birisin ve sana kıyamıyorum beni kırıp paramparça olan kalbimi biraz daha parçalasanda sen ağlarken senle ağlamak istiyorum yanında olmak istiyorum ve bu tamamen senin yaşadığın duygu yoğunluğu büyüklüğünde bir çaresizlik '
Polat birbirlerine çekildiklerinin farkındaydı. Ona ihtiyacıda vardı adam kızı Yaren yerine koymak istemiyordu fakat kız hiçbirşey yapmadan o yere yaklaşıyordu . Adam annesinin kokusunu almayı istedi ve kızı birden kollarının arasına aldı derin derin koklamak istiyordu boynu şaçları kiraz çiçeğini andıran kokuya sahipti kız kollarını ona sarıp içinden onu bırkmıcağına dair sözler vermişti karşısında gördüğü adam büyüyemeyen bir çoçuktu çoçuklar için en büyük kayıp anne kaybıydı ve o bunu tek başına kaldıramazdı insanlara karşı gülü duracaktı fakat tek başına bırakıldığında ne yapıcağını tam kestiremiyordu.
'Biraz uyumalısın Polat '
'Annemin cenaze işlemleriyle uğraşmam gerekiyor onları Doğan hallediyor'
Kızın dedikleri adamı yumuşatmıştı ikiside sonunu bilmedikleri bir yolas çıkmaya hazırdı. Gözlerinin altı mosmor olmuştu yorgunluğu bitmişliği yüz ifadesinden belli oluyordu. yavaşça odaya ilerlediklerinde yavaşça yatağa doğru döndürdürdü.
Polat kabul etmiş gibi gözüküyordu Nefret ilerleyip yatağın yorganını açtığında polat yavaşça yatağa yatmıştı kızda baş ucuna oturduğunda gözleri yavaşça kapalı olan Polat'ın üstünü örttü .
Nefret'ten
Odası cam kırıklarıyla doluydu ve ev yavaşça kalabalıklaşıyordu annesi sevilen biri gibi görünüyordu Polat masum bebek yüzlü bir surata sahip değildi tam aksine yüz hatları keskindi kaş yapısı onun sert bir kişiliği olduğunu belirtiyordu fakat şuan karşısında uykuya dalmak üzere olan çoçuk çok masum duruyordu yavaşça ayağa kalktım sanırım dalmıştı aşağı indiğimde ev fazlasıyla doluydu ve Sergen ve Dersu etrafta koşturuyorlardı beni farketmemişlerdi Doğan'ı aramak için evde dolanıyordum karşıma çıkan aile şaşırmama neden olsada daha kaçamadan göz göze gelmiştik annem ve sevgili eşi karşımdaydı ve bana doğru geliyolardı.
'Ne işiniz var burda? '
'Ailesi ile hem dostluk hemde iş yapıyorduk .' bunu cevaplayan annemden çok eşiydi ve annem benle göz göze gelmek bile istemiyordu benden nefret ediyordu yanlarından geçip arkalarında olan Doğan'ın yanına ilerledim.
'Cenaze yarın mı ?'
'Evet sen Polat'ın yanından ayrılma çık yanına ben hallediyorum burayı ayrıca teyzende buraya geliyor sen neredeydin onu da konuşacağız ?
Doğan fazlasıyla üzgün ve yorgun duruyordu Polat uyanmış olabilirdi arkası dönüp tekrar odaya ilerlemeye başladı karşısına birden siyahlar içinde birisi çıktı 20 -25 yaşlarıda bir adamdı telefonla konuşuyordu arkasını döndüğünde benimle göz göze geldi bir süre beni baştan aşağıya incelemişti geçmek istediğimde önümde durduğunda kaşlarımı çatmasına neden olmuştu .
'Geçebilir miyim?'
'Sen yakında Polat gibi bize katılmak zorunda olan şu kızsın neydi adın ? Nefret sanırım şimdi git ve Polat 'ın yanında ol yakında görüşeceğiz .'
VE VE VE BÖLÜM BİTER KISA AMA BUGUN YARIN GELİR YENİ BÖLÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MECAZ KIZ
Ficção AdolescenteHerşey kendi kardeşine benzediği için yakınlaşmak isteyen Doğan'ın onunla arkadaş olması ve onu Ileride Polat'la tanıştırmasıyla başladı . "Adın ne kızıl papatya ?" "Nefret" "Asi kızımız konuştu. " "Çekil önümden eve gidicem ama bir saniy...