2.BÖLÜM

31 5 3
                                    

Beyza Yeldar
Hava henüz tamamen aydınlanmamıştı.Mutfağa gidip kendime bir bardak çikolatalı süt hazırladım ve odama geri döndüm.Dün geceden çantamı ve giyeceğim kıyafetleri hazırladığım için,diye devam etmek isterdim ama malesef çok düzensiz ve plansız bi insan olduğum için önce bunları halletmem lazımdı. İlk iş olarak çantamı hazırladım. Normalde okulumuzun forması var ama okulun yarısı giyer yarısı giymez.Pazartesi sabahları ve ingilizce dersleri olduğu zaman -çünkü ingilizceciler daima baş belalarıdır-  kontrol yapılır onun dışında genelde problem olmaz.Ben çok nadir okul forması giyenlerdenim ama yanımda daima formam olur.Bugün de tabiki giymeyecektim. Dolabımdan bikaç parça kıyafet giydikten sonra saçlarımı düzleştirdim kısacık bi makyajdan sonra-azıcık parlatıcı, rimel ve pudra- son kez boy aynasına bakıp odamdan çıktım. Caddeye çıkan yolun köşesine gelmiştim,işte orda yine o ve arkadaşıyla karşılaştım. Önümden geçip gittiler ama çocuk arkasına dönüp dönüp bakıyodu, neyse dedim devam ettim. Onunla aynı yoldan gitmemek için ara sokakların olduğu yerden okula devam ettim.
Şeyma Hantır
İki gündür Cihangir aklımdan çıkmıyordu.Saatlerdir onu düşünüyodum pencereden Beyza'nın geldiğini gördüm ve yanına indim.Beraber biraz bahçede dolandık ama konuşmuyoduk. Ben onu düşünüyodum peki ya Beyza.
-Eren'imi düşünüyorsun?
-Aslında hayır.Şu 10.sınıflardan bi çocuk varya Justin özentisi dedikleri.
-Bilmiyorum ki gösterirsin bi ara.Nolmuş ona?
-Evleri benim evimin yoluyla aynı yönde galiba dün yolu beraber geldik yani o arkadaşlarıyla önden gitti bende arkalarından.
Ee nolmuş yani bakışı atıyordum.
-Bugün sabah da karşılaştık,her iki karşılaşmamızda da sürekli bana dönüp dönüp baktı.Aklımı karıştırdı neden bakıyo olabilir ki sence? Acaba beni birine falan mı benzetti?
Beyza bunu düşünürken zil çaldı ve yukarı çıktık biz okulun en üst katındaydık yani 6.katta.Her gün 6 katı çıkmak bi ölüm resmen.
Sınıfa girdiğimizde Yasemin'i bulamadık peki şaşırdık mı,tabiki hayır. Hemen katın başındaki tuvalete gittik,Yasemin'i gördüğüm zaman direk boynuna atladım ve sarıldık.Beyza'ya baktığımda yine bize gerizekalılar bakışı atıyordu.
-Sevgi dolu kucaklaşmanız bittiyse aşağıya inmemiz lazım kızlar.
Beyza'nında dediği gibi aşağı inmemiz lazım, klasik okul sabahı;aşağı inilir,hoca günaydın der ve yukarı çıkılır. Ulen insafsızlar bi günaydın için insan 6 kat indirip çıkartılır mı?
Ama öyleydi işte,bugünde hep beraber aşağı indik ve sınıf sırasına geçtik. Yasemin tabikide Taha'nın yanına gittiği için biz Beyza'yla beraber sıranın en başına girdik.Ben hocanın o değerli ağzından günaydın kelimesini beklerken Beyza kolumdan dürtmeye başladı.
-Knk bu çocuk iste şurdaki kücük Justin, gordünmü yine baktı.
-Bunun adını da küçük Justin mi koydun,dedim gülerek.
Biz dikkatimizi çeken her insana kimsenin anlamayacağı bir isimle hitap ederdik ve bunların çoğunu Beyza seçerdi.
-Aslında bunu hiç düşünmemiştim ama küçük Justin güzel isimmiş bundan sonra ona JJ diyelim o zaman.
Ben ne diyon mal bakışı atarken o açıklamaya başladı.
-Anlamayacağını tahmin etmiştim.Onun adı küçük Justin olsun dedik demi,yani Jr.Justin. Baş harflerini birleştirirsek iki tane j harfi eder.Yani JJ.
-Senin kafanı hiçbi zaman anlayamıycam biliyosun demi.
-Evet biliyorum,dedi şakayla karışık bi havayla.
O sırada müdür yardımcısı araya girdi ve konuşma burada kapandı.
O gün sıradan bi şekilde devam etti.Yasemin günün çoğunda Taha'yla takıldı.Beyza bikaç tenefüs aşağı indi her seferinde JJ'le karşılaştı ve her seferinde bakıştılar. Bu durum onun hoşuna gitmişti galiba,bu iyi bir şeydi çünkü Eren'i unutmasına yardımcı olurdu hatta olmaya başlamıştı bile.Bense gün boyu bizim gruptan olan (Fatma,Yasemin,Beyza ve ben) Fatma'yla beraber vakit geçirdim.
Beyza Yeldar
2.derse girmiştik ama hoca hasta olduğu için ders boştu arkada kızlarla konuşmaya başladık.Konuşurken konu bana geldi.
-Eren'le konuşuyo musunuz?
-Hayır bitti o iş.
-Ama Beyza yanlış yapıyosun bak İrem Eren'in kardeşi onun en iyi dostu bi düşün isterim.
-Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum hem ben Eren'i unuttum bile artık yeni biri var.
-Ohaa cidden mi?
Kız resmen şok geçirmişti.
-Evet cidden ama çok yeni birşey.
-Adı ne peki kaçıncı sınıf?
-Henüz bilmiyorum ama sana anlatıyım belki biliyosundur.
Hani 10.sınıflardan bi çocuk varya sarışın çok yakışıklı okulun egosu falan diyolar buna hatt...
Kız aniden sözümü kesti.
-Çüşş Cem Baran'dan bahsediyorsun?
Kız ikinci şokunu yaşamıştı ama ben birşey anlamıyordum.
-Niye bu kadar şasırdınki?
-Cem İrem'in peşinden koşan kişi,İrem'i seviyormuş.
!!!!!

GERÇEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin