4.BÖLÜM

6 0 0
                                    

Beyza Yeldar
Son iki üç günü Cem'i araştırmakla geçirdim ama işler çok kolay ilerlemiyor malesef. Bana Cem'in İrem'i sevdiğini söyleyen kız ,Nisa , İrem'in yakın arkadaşı çıktı ve o günden beri gözü sürekli üzerimde. Cem hâla bakmaya devam ediyor sürekli göz gözeyiz hep aynı ortamdayız okula gelirken, tenefüslerde, öğle arası ve eve dönerken. Onunla ne yapacağımı, neden baktığını ve İrem'le aralarında neler olduğunu bilmiyorum. Bilinmezlere rağmen bakışları beni rahatsız etmekten çok uzak ama bu o bilinmezlikleri öğrenmeye çalışmayacağım anlamına gelmez.
Hareketlerimi takip eden gözler altında araştırmaya başlıyorum ve ilk işim kızları toplamak oluyor ne kadar çok o kadar iyi diyerek güvendiğim insanları öğle arası bizle vakit geçirmeye davet ediyorum - biz kısmını anlamışsınızdır ben Yasemin Şeyma ve Fatma.
Şu an 10 kız tek kamelyada bir aradayız. Masada çekirdek, cips, kola ve tabiki ben ve Burçin çünkü o masa bunlar olmadan olmaz ve 10 kişi sığmak da kolay değil. Diğer kızlarında da dördü sağımızda dördü solumuzda oturuyor: Ayşenur, Merve, Karay, Fatma ve Yasemin, Şeyma, Ezgi, Beyza. Karay Beyza'nın soyadı çaresizlikten soyadını kullanıyoruz aynı sınıfta olunca çok karışabiliyor. Ezgi ve Beyza ise çok yakın iki arkadaş yan sınıfımızdalar o yüzden ona ve bana Beyza demeye devam etmeye çalışıyoruz.
Anlatmaya devam etmeden önce kısa bir halka sesleniş: Yalvarırım daha fazla kızlarınızın adını Beyza koymayın.O kadar çok Beyza var ki artık hepsinin adını kullanamıyoruz gavurlar gibi soyadıyla hitap ediyoruz yapmayın etmeyin yahu ! Pls !
- Ee kızlar anlatın bakalım nasıl gidiyor? Dedim konuyu açmadan önce.
-Nasıl gitsin kanki tabikide bok gibi dedi Ayşenur.
-Niye be çikolatayla ilgili kötü birşey mi oldu?
Merakla soran Ezgi'ydi çikolata da Ayşenur'un hoşlandığı çocuk.
-Çikolata ne be , dedi yan sınıftan Beyza.
-Kanka olay şu okula erken geldik kantinde oturuyoruz Ayşenur da çikolata yiyor o sırada kantine bir çocuk giriyor arkadaşıyla Ayşenur da bunu görüyor bana kanka çok tatlı çocuk diyecekken çikolata boğazına kaçıyor kızı öksürük tutuyor bu çirkin bebe de bunu farkediyor Ayşenur'a sakin ol diyip gülümsüyor ve bakıyoruz ki Ayşenur'u kaybettik. O gün bu gündür onun adı Cahit değil çikolata.
Hepimiz Burçin'in anlattıklarına gülüyoruz, Ayşenur da gülerek konuşmaya başlıyor.
-Bu çikolata meselesinde bir gelişme yok ama sınavlar başlıyor o yüzden kötü gidiyor.
-Eskiden ne güzel azıcık dersimiz vardı şimdi iki katına çıktı ve bu lisenin alışamadığım tek yönü galiba dedi Fatma.
Liseye geçeli 2 ay kadar olmuştu ve ilk sınavlar 3 gün sonra başlıyordu yani bu pazartesi. Normalde daha erken başlaması gerekirmiş ama müdür yardımcımız değiştiği için sınavlar ileri alınmak zorunda kalmış.
-Sınavı kelebek sistem yapacaklarmış tüm sınıfları karıştırıyorlar kopya çekmemiz zor olmamalı sonuçta 9.sınıfız işlediğimiz konuları okuldaki tüm öğrenciler işledi birilerinden yardım alırız herhalde, diyorum ve devam ediyorum.Bunu dert etmeye gerek yok halledilir bir şekilde. Ama benim bu sınav döneminde sizden istediğim birşey var kızlar.
-Söyle kankim diyor Burçin.
-Kankiler biliyorsunuz ki ortada benim için bir Cem soru işareti var ve aynı şekilde bir çoğunuzun da kafasında bazı isimler var. Ben diyorum ki madem sınavda herkes karışık sınıflarda oluyor bunu kullanalım.Yani mesela biriniz sınav sınıfına giriyor baksın kim var kim yok mesela benimle alakalı olarak İrem, Eren ve Cem olabilir. Bunlarďan biri veya birkaçı varsa orda stalker yeteneklerinizi konuşturun ve ne öğrenebilirseniz öğrenin. Aynı şey sizler için de geçerli mesela Ayşe için çikolataya bakın 10 kız var burda birileri denk gelir illaki gözümüzü açık tutalım.
-Benim için Taha'ya bakın kızlar, bakalım enişteniz uslu duruyor mu bensiz, dedi Yasemin ve herkes araştırmamızı istediği kişileri söylemeye başladı.
Ondan sonrası çekirdek ve cips eşliğinde çabucak geçti zaten. Hep derim biz kızlar çekirdek eşliğinde tüm kızlarla anlaşabiliriz diye çünkü çekirdek demek daima gıybet demektir.
Merhaba okurlar benim kitabımı neden okumazsınız kendi kendime yazar dururum acep bir gören olursa yazsın yoruma emi? :'(
Bir deeeee merak ettiğiniz karakter var mıdır yorum olarak bildirin lütfen multimedia daha çok dolu olsun istiyorum ve minnak bir rica minnak bir vote istiyorum arkadaşlar♡.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERÇEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin