3.BÖLÜM

4 2 2
                                    

Arkadaşlar meraba jj ceycey diye okunuyor belirtmek istedim.Bölüm bitiminde oy vermeyi ve yorumlamayı unutmayın iyi okumalaaarr:)

3 gün önce JJ'in İrem'i sevdiğini ögrendim.Ben bunun şokunu atlatmaya çalışırken gelişmeler de devam etti tabi.Mesela o gün konuştuğum kızla aramız bozuldu ayrıca kız İrem' e gidip anlattı.İrem'den nefret etmiyorum ama sevmiyorum da. Biz Eren'le sevgiliyken benim tek kıskandığım kız İrem'di.Onu kıskanıyodum çünkü o da benim gibi sarışın ve uzun boylu yani, İrem'le birbirimize çok benziyoduk tek fark benim saçlarım düz onunkiler kıvırcık.Sorun da buydu zaten Eren'le çok yakışıyorlardı benden daha çok hem de, Eren'in saçları da kıvırcıktı.
3 gün önce olayı ilk öğrendiğim zaman arada sevgi varsa karışmamam lazım dedim ama her fırsatta o bakmaya veya dikkat çekmeye calışıyordu. Bu işin böyle devam etmeyeceğini anlayınca JJ'le İrem işini azıcık araştırmaya karar verdim. İşte şuan bunun için gidiyorduk.
Sağ yanımda Şeyma sol yanımda Yasemin'le birlikte bahçeye diğer kardeşlerimizin yanına gidiyorduk.Onlar bizim diğer yarımızdı,onlar bizim canımızdı,onlar bizim kara gün dostumuzdu ve onlarrr bizimle aynı sınıftaydılar. Kısacası bize yardım etceklerdi işte. Beraber aşağı indik ve kızların yanına okulun bahçesindeki tek kamelyaya gittik.Burcin,Ayşenur, Merve ve adaşım Beyza.
-Eee kızlar neler öğrendiniz?
Soruya Burçin cevap verdi.
-Knk şimdi bu Cem varya yaklaşık bi buçuk aydır İrem'in peşindeymiş.Çıkma teklifi falan etmiş kız kabul etmemiş ve öğrenebildiğimiz kadarıyla da hâlâ seviyormuş.
-Peki bişey sorcam hadi JJ seviyo diyelim Sarı yellozda durumlar ne?
-Ya o kadarını öğrenemedik ama sanmam kız çok gıcık birşey sevse bile söylemez bence.
-Gıcık olduğu belli.
Ayşenur konuşmaya girdi.
-Knk sen bu çocuğu seviyo musun cidden ya,bide neden Cem demiyosun?
-Sevmek değil ama hoşlanmak diyelim ve Cem demiyorum çünkü 3 harf onu adlandıracaksa bu Cem olmamalı.

Sjshdjdh eveeet sizce o 3 harf ne olmalı yorumlarınızı bekliyorum hepinizi çok öpüyorum♥♥♥♥♥

GERÇEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin