SARAH
Dnes je pátek. Poslední den Školy. Rodiče už jeli do práce. Já jdu vzbudit Jimmyho. Dřív jsem budila i Masona. Toho staršího, ale jednou jsme se dost pohádali a od té doby spolu nemluvíme. Ale měla jsem pravdu.
"Dnes je něják divně co?"Zeptal se mě s plnou pusou Jimmy.
"Jak to myslíš?" Nechápala jsem.
"No po tom, co se včera stalo a tak.. V tý Belgii." Dodal a posmutněl. Jimmy je ve věku, kdy si všichni myslí, že je ještě malý, ale ve skutečnosti toho chápe víc, než by si kdokoli myslel. Tohle zrovna chápe. Bohužel. "Bojím se." Dodal.
"Neboj. Nic se ti nestane, já tě ochráním."
Jimmy se usmál. Chvíly bylo ticho, ale pak byl na jeho tváři vidět zmatený výraz. "A jak mě ochráníš?"
"No.." Co říct. "Jakkoliv, položím za tebe život, pokud si to bude situace vyžadovat." Odpověděla jsem.
"Aha.. A co až umřeš?" Proboha proč bych umírala??? Ne, je to dítě jen ho musím uklidnit.
"Tak.. Tě zachrání Mason." Uklidňuji ho.
"Ten asi těžko." Řekl a zase posmutněl. To byla pravda. Mason myslí jen na sebe. Celý den jen sedí v pokoji a poslouchá ten svůj stupidní Rap. Jak já ho nenávidím.
"Chtěla jsem říct Logan. Logan tě zachrání."
Vtom zazvonil zvonek. "Logan!" Řekli jsme s Jimmym současně. Ten mu běžel hned otevřít. Z předsíně jsem slyšela, jak si povídají. Jakmile zaznělo moje jméno řekla jsem "už jdu" , vzala si tašku a šla za nimi.
***************************************************************************
Sedím úplně vzadu. Hraju hru na mobilu, ale ve skutečnosti si skenuji třídu. Grace, takzvaná superdrbna má kolem sebe houf poslušných oveček, které předávájí drby dál. Já je poslouchám.
"Slyšely jste to včera v té televizi?"Grace započala konverzaci.
"Já ne. Co se stalo?" Zeptala se jedna z nich.
Další hned zareagovala." Další útok. Babička říká, že bude třetí světová" Říkala přesvědčeně.
"Nebude. " Namítla Grace. "NATO a OSN to zastaví"
"Ty krávo přece NATO vybombardovali, to vidím, jak to zastavují" Řekla jedna ovečka.
Grace se naštvala. "Co mi říkáš krávo?!"
"Holky, nehádejte se. Slyšeli jste, že Aiden má holku?"Snažila se je uklidnit jedna z nich.
"Nekecej! Já myslela, že je teplej!?" A takhle se to zvrtlo. Začínala konverzace o hovně. Takže nic novýho. Zazvonilo a do třídy vešel učitel.
ČTEŠ
W. W. 3.
Science Fiction"Myslíš, že kvůli nim bude válka?" Nejistě jsem se zeptala. Už jsem se setkala s mnoha názory, ale Logana jsem se ještě nezeptala. "Kéž by.." Zasmál se. To mě znepokojilo. " Jak to myslíš?" Zvýšila jsem hlas. "Terorismus není jako válka. Ve válce če...