öf fena şekilde markjin sevgim depreşince dayanamadım ve yazıym dedim şimdi bölüm yazıcam hadi bana kolay gelsin xödmjddj
zaten bi önceki markjin kitabım ilk kitabım olduğu için yazma şeklimde kötüydü haliyle ama bunda biraz daha iyi yazabilirim umarım *-*
Jin'in götüne aşık olan Mark'a sevgiler ama öyle yicek gibi bakmasaymışsın iyiymiş hani şsçxödld -medya-
Birden sallanan otobüsle kafamı cama çarpmış ve uyanmıştım.Şu sinir bozucu şoför hep aynısını yapıyodu.Ne olurdu sanki rüyamın en keyifli bölümünde uyandırmasa.
Göz kapaklarımı ovuşturup ellerimle saçlarımı düzelttim.Sınav haftası başlıycaktı bu yüzden çantamı eksiksiz getiriyodum.Eh öğrenci dediğin herşeyi son ana bırakır.Bir süre camdan dışarı baktım.
Üç yıldır şu otobüse binen herkesi akrabalarım gibi tanıyodum artık.Kafamı otobüsün içine çevirdiğimde yeni birini gördüm.Saçları dikkatimi çekmişti hemen.Sarı saçları,hafif uzun ve yakışıklı bir yüzü vardı. Ama fazlasıyla donuk bir şekilde dışarıyı izliyordu.
..
Gözlerimi açtığımda hemen çocuğun olduğu tarafa baktım ama yoktu.Onu izlerken ne ara uyuyakalmıştım hiçbir fikrim yoktu.Onu göremeyince bir nebze üzülsemde tanımadığım biri için üzülmemi saçma da bulmuştum.Bir durak sonra yani okulumun orda indim.Durakta beni bekleyen Daehyun'a doğru yürüdüm.Beni görünce karışık bakışlar attı ne demek istediğini çözememiştim bu yüzden konuşmasını bekledim.
"Jinyoung~ah götüm dondu götüm.Ah bugün pazartesi dimi özlemişim iki günde naptın haftasonu anlat bakalım." koluma girip heyecanlı bir şekilde sorunca kıkırdadım.
İşte en yakın arkadaşım böyleydi kızsa bile bikaç saniye sürmezdi.Onun gibi olabilmeyi de isterdim sanırım.Ama onun gibi olsaydım onu diğerlerine karşı savunamazdım.Daehyun herkese sıcak davrandığı için ve iyi biri olduğu için kullanıldığını farkında olmuyodu.Dolayısıyla iş başa düşüyürdu.
Okula gidip sıradan bigün yaşadığımı düşündüğüm sırada Dae yanıma gelip bişeyler fısıldamaya başladı.
"Jinyoung birisiyle konuşmaya başladım.Beni bikaç kere okul dışında görmüş ve numaramı bulmuş.Aşırı yakışıklı." gözlerimi devirdim.Bazen fazlasıyla fangirl moduna girebiliyodu ki bugün bunu daha yaşamamıştım ve yaşamak istemiyodum.
"Benden yakışıklı mı?" bana bakıp kararsızca mırıldandı.
"Bilemiyorum yani sende çok yakışıklısın ama o da çok yakışıklı." ona sahte sinirli bakışlar fırlattım.
"Bu ilişkiyi desteklemiyorum benden yakışıklı birisi olmaz Dae."
"Ayna ayna söyle ona varmı ondan yakışıklısı bu dünyada." kıkırdadım sonra otobüste gördüğüm çocuk aklıma geldi.
"Sanırım var Daehyun, bugün otobüste bi çocuk gördüm fazlasıyla etkileyiciydi yani belki diğildi ama öyle geldi herneyse." bana bakıp sırıttı.
"Sanırım ilk görüşte aşkı tadıyosun Jinyoung" bana bikaç kere göz kırpmaya çalışıp başaramayınca sinirlenip kafasını sıraya gömdü.Sırıttım.
Çıkışta otobüse bindiğimde gözüm o çocuğu aramıştı ama yoktu çocuk otobüste değildi.
___
Öf işte burda bir adet ben otobüste kestiğim çocuklara ithafen kitap yazıyorum düşünün halimi falan smmdödmdmd
Şakayı -şaka değil kendimi öyle avutuyorum sizene snfçşsld- falan boşverinde hikayede Daehyun var ;););)(;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stixbus , markjin
Fanfictionaçıklama yazılmayacak kadar gerçek boyxboy mark,jinyoung