Bikaç gündür şu iki avanakla uğraşıyodum ve bu beni yoruyodu.İkisinin arasını neden yaptıysam?!
Siparişlerimizi verdiğimizde Daehyun bana imalı bakışlar attı.
"O çocuğun karamelli milkshake içtiğini gördüğün için sende ondan içiyosun dimi??" ağzının ortasına yapıştırmak istedim.
"Saçmaladığını farkında mısın bunu yapsa yapsa kim yapar düşün..yada dur o güzel beynini yorma tabiki sen yaparsın" bana kötü kötü baktı.
"kyah jinyoung sevgilime kötü davranmayı kes" Youngjae konuştuğunda kıkırdadım.Gerçekten hala garip geliyodu.
"Siz ikiniz aish gerçekten çok komik geliyo kulağa" gülmeye başladığımda bana en sert bakışlarını sunaraktan cilvelerine devam ettiler.
Bende kafamı sahile çevirdim shake'imi içerek dalgaları izledim.Görüş açıma giren küçük çocuğu izledim bi süre sonrasında annesinin çocukla ilgilenmediğini ve çocuğun yola doğru geldiğini gördüm.Anında ayağa fırladım, kafeden çıkıp yola doğru koştuğumda çocuğun başka birisinin kucağında yerde oturduğunu gördüm.Yanlarına gittiğimde küçük çocuğun da büyüğünde iyi olduğunu gördüm.
"Ah eunjun bebeğim iki dakika kafamı çevirmeye gelmiyo yine nereye gitmişsin" annesi çocuğu kucağına alıp uzaklaştığında büyüğe bakarak söylendim.
"Sana teşekkür etmeliydi" kafasını bana çevirdiğinde gerçekten kalakalmıştım.
"Ss-sen...ıhım bana teşekkür etmesi için yapmadım bunu" söylediği karşısında bi miktar utanmıştım.
"Ben üzgünüm yani tabiki öyle yapmışsındır yani eminim beni yanl-"
"Tamam herneyse" diyip benden uzaklaştığında arkasından baktım.Bizim olduğumuz kafeye girmişti.
Hemen arkasından bende girdiğimde bu sefer bilinçaltım bana oyun falan oynuyo diye düşünmedim değil hani.Bizim masaya oturmuş daejae'yle el sıkışıyordu.Yanlarına doğru attığım her adımda kalbim teklemeyi de bırakıyodu.Masaya geldiğimde hepsi bana döndü.Sarının yanına oturduğumda bana napıyosun der gibiydi.
"Aah Mark bak bu Daehyun'un arkadaşı Jinyoung ve Jinyoung bu da benim arkadaşım Mark" adı gerçekten havalıydı.Yabancı olmalıydı.
"Tanışmamız biraz kötü olsa da ben Mark" diyip elini uzattı.Karşılık verdim.
"Bende Jinyoung" diyip elimi geri çektiğimde garip hissetmiştim.
Yani ilk defa birine karşı böyle hissediyodum.Yani hayır bu zamana kadar elbette sevgilim olmuştu ama böyle elini tuttuğumda bi tür çekim falan hissetmemiştim.Garip bi ortamda garip birileriyle garip bi durumdaydım.
___
Aklıma şuan nerden geldi bilmiyorum ama love me like you do yu mırıldanmaya başladım hadi sizinde canınız istemiştir şimdi gidinde açın şarkıyı söisşsldl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stixbus , markjin
Fanfictionaçıklama yazılmayacak kadar gerçek boyxboy mark,jinyoung